دومین بیمارستان تأمین‌ اجتماعی گیلان تکمیل شد

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان گفت: ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی بخش کومله شهرستان لنگرود به‌عنوان دومین بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی استان به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش آتیه آنلاین ، حسین ابراهیمی، مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با بیان اینکه این بیمارستان به ۳۱۰ نیرو در بخش‌های مختلف نیاز دارد، اظهار کرد: اقدمات اولیه برای جذب نیروهای انسانی از طریق آزمون استخدامی انجام شده و نتایج آن ماه جاری اعلام می شود و ظرف یک ماه آتی طی مراسمی رسمی با حضور مسئولان بیمارستان وارد عرصه خدمات رسانی به مردم می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان ۶۴ تختخوابی در زمینی به وسعت دو هکتار که توسط خیرین اهدا و با زیربنای حدود ۱۳ هزار مترمربع احداث شده است.
وی افزود: مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان همان‌طور که در یک سال اخیر توانست با پیگیری های جدی و همکاری مقامات محلی به ویژه استاندار گیلان و نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی کار ساخت این بیمارستان را به پایان برساند، در تلاش است تا با آغاز کار این بیمارستان به زودی مردم شرق استان از خدمات درمانی ارزنده این مجموعه بهره مند شوند.
وی افزود: اولین بیمارستان تأمین اجتماعی استان شامل بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) در رشت به بیمه شدگان تأمین اجتماعی خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر: 54954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =