تحول اقتصادی بروجرد در اولویت قرار می‌گیرد

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: تحول اقتصادی بروجرد در اولویت قرار می‌گیرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، مجید منعمی در نشست صمیمی با اعضای هیات مدیره شرکت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان شهرستان بروجرد که امروز در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: مدیری که وارد اداره‌ای می‌شود باید در زمان خروج از آن اداره باعث تحول شده باشد و آن نهاد و ارگان ارتقا پیدا کرده باشد.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور در سفرهای استانی پروژه‌هایی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارند در اولویت قرار دارند و در دور دوم سفر استانی پروژه‌هایی که ۸۰ درصد پیشرفت دارند در اولویت قرار خواهند گرفت.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه‌هایی با پیشرفت ۵۰ درصد در اولویت قرار دارند و هیچ‌گونه کلنگ‌زنی انجام نخواهد مگر اینکه احداث آن ضرورت داشته باشد.

منعمی اضافه کرد: شرکت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نیز باید صنایعی که پروژه آن‌ها نزدیک به استارت بوده شناسایی کنند.

وی بیان کرد: پروژه‌ای که شناسایی می‌شود باید برای آن‌ها پیوست تعریف شود که در صورت رفع موانع آنچه میزان اشتغال ایجاد و چه مزایایی برای شهرستان دارد.

فرماندار بروجرد ادامه داد: در سه سطح شهرستان، استان و ملی باید تسهیل‌گری صورت گیرد و مشکلاتی که در سطح کلان حل می‌شوند آن‌ها را انجام می‌دهیم.

منعمی با بیان اینکه تحول اقتصادی بروجرد در اولویت قرار می‌گیرد، گفت: باید سعی شود که اتفاقات خوبی برای شهرستان رقم بخورد.

کد خبر: 54934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =