بانکها با هدایت منابع مالی به سمت تولید و اشتغال تلاش کنند

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت : با توجه به نیاز واحدهای تولیدی به منابع مالی، بانک‌ها باید با تأمین نیاز این واحدها، به ادامه فعالیت آنها و هدایت تسهیلات به سمت تولید و اشتغال کمک کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، علی جهانی روز سه شنبه - سوم آبان ماه - در دیدار با مدیر عامل بانک رفاه کارگران استان بر تعامل و همکاری این بانک در پرداخت تسهیلات اشتغالزا تاکید کرد و اظهار داشت : پرداخت تسهیلات به موقع به توسعه و ایجاد واحدهای اقتصادی یکی از مهمترین نیازهای افرادی است که می خواهند در استان سرمایه گذاری کنند و لازم است که بانکها با توجه به شرایط بیکاری در استان زمینه را برای جذب تسهیلات و تسهیل در امور این سرمایه گذاران فراهم کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به معرفی افراد جهت استفاده از تسهیلات اشتغالزا در استان اشاره کرد و افزود : خوشبختانه در زمینه مشاغل خانگی، تبصره ۱۸ و مصوبات سفر ریاست جمهوری اعتبارات بسیار خوبی امسال تخصیص داشته شد که این اداره کل با همکاری دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل استان تمام این تسهیلات یا پرداخت شده و یا در آستانه پرداخت است و تسریع در پرداخت مابقی این تسهیلات ضروری است.

وی به اقدامات بانک رفاه در خصوص پرداخت تسهیلات به بازنشستگان تامین اجتماعی و متقاضیان سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و گفت : امیدوارم در ادامه فرایند پرداخت تسهیلات اشتغالزا در راستای توسعه اقتصادی و رونق تولید این بانک تعامل بیشتری با اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی داشته باشد.

بر اساس این گزارش، پایان مهرماه امسال طی حکمی از سوی مدیر عامل بانک رفاه کارگران کشور بهروز بالاوندی به عنوان مدیرجدید شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان منصوب شد.

کد خبر: 54670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =