حوزه تعاون اطمینان بخش کشاورزان و روستائیان باشد

مدیر اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت : حوزه تعاون با توانمندی هایی که دارد می تواند در شناخت بیشتر و اطمینان بخش به تعاونگران و روستائیان، کمک حال صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، در راستای اجرای تفاهم نامه کشوری معاونت امور تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، اولین جلسه کارگروه استانی این تفاهم نامه به ریاست مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، در محل دفتر مدیریت اداره کل کار کردستان برگزار شد.

فرزاد پیشکاری مدیر کل کار استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول، به تشریح اهداف و سیاست های تفاهم نامه پرداخت و بحث بیمه را در رفاه، آسایش، آسودگی خاطر و امید به زندگی خانواده ها بسیار تاثیر گذار و مهم خواند و اظهار داشت: حوزه تعاون با توانمندی هایی که دارد می تواند در شناخت بیشتر و اطمینان بخش به تعاونگران و روستائیان، کمک حال صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر باشد.

پیشکاری گفت: دولت با پرداخت ۷۰ درصد مبلغ بیمه فرصت مناسبی را برای تحت پوشش قرار گرفتن کارگران، تعاونی های مرزنشین و روستایی، انجمن های صنفی، اقشار آسیب پذیر، فعالین بخش مشاغل خانگی و... فراهم کرده است.

گفتنی است، در استان کردستان ۷۰ کارگزار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر وجود دارد که از این تعداد ۷ کارگزار از تعاونی های فعال استان هستند.

کد خبر: 54103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =