توسعه همکاری اداره پست با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از توسعه همکاری و تعامل ااین اداره کل با اداره کل پست استان خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان لرستان، علی جهانی در نشست هم اندیشی با مدیر کل پست استان با اشاره به خدمات قابل ارائه پست استان به این اداره کل اظهار داشت : صیانت از نیروی کار از طریق افزایش تعاملات و همکاری با دیگر دستگاههای اجرایی در راستای تسریع در روند پیگیری، انجام بخشی از خدمات قابل ارائه دستگاهها در سطح استان بصورت نیابتی، پیگیری مستمر و مداوم مراجعات و شکایات جامعه کار و تولید هدف اصلی همه همکاران است.

وی ادامه داد : ما آمادگی لازم در خصوص تعامل و همکاری با اداره پست را داریم و امیدواریم بتوانیم در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم قدم برداریم.

علی پناهی مدیر کل پست لرستان نیز در این نشست به نقش پست در کاهش معظلات اجتماعی اشاره داشت و گفت :روزانه در سطح استان قریب به هشت هزار مرسوله  جابجا میشود که به همین تعداد از رفت و آمدهای زاید شهری کاهش خواهد یافت.

وی در ادامه تصریح نمود:در طول ایام کرونا بخاطر محدودیت هایی که در زمینه تردد وجود داشت استفاده از بسترهای پستی بخصوص سرویس تجارت الکترونیک افزایش داشت.

مدیر کل پست لرستان سردیس تجارت الکترونیک را موثر در توسعه کسب و کارهای نوین و مشاغل خانگی موثر دانست و بیان نمود :درصورت استفاده از بسترهای پستی تولید کنندگان خواهند توانست محصولات و تولیدات خود را مستقیم به مصرف کننده برسانند و هرگونه واسطه حذف خواهد شد.

در پایان مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان دو دستگاه در جهت همکاری و تعامل تشکلیل گردد.

کد خبر: 53072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =