نیکخواه بهرامی: این تنها نیمی از پتانسیل مهرام است

کاپیتان ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام گفت: تیمی که از مهرام مشاهده می‌کنید تنها نیمی از توانمندی و پتانسیل ماست و ما برای نشان دادن تمام توانمندی خود نیاز به چالش با تیم‌های قوی داریم.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال این روزها به مراحل حساس خود رسیده است. حالا دیگر تیم‌های مدعی در دور برگشت در حال اثبات توانمندی‌های خود هستند و برای قهرمانی رقابت نفسگیر خود را آغاز کرده‌اند. دو تیم مدعی این رقابت‌ها یعنی ذوب آهن و مهرام روز گذشته یکی از رقابت‌های تماشایی لیگ برتر بسکتبال را در تالار بسکتبال آزادی برگزار کردند که در پایان یک مسابقه نزدیک به هم تیم مهرام موفق شد از سد ذوب آهن عبور کند. صمد نیکخواه بهرامی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم مهرام در این رقابت‌ بود. بازیکنی که توانست به تنهایی چندین پوئن برای تیمش بدست بیاورد و در این پیروزی نقش مهمی ایفا کند.

نیکخواه بهرامی درباره این بازی و البته مجموع مسابقات لیگ برتر بسکتبال که امسال با سبکی جدید برگزار می‌شود، به آتیه آنلاین گفت: باید اعتراف کنم که از ابتدای لیگ تا کنون این نخستین بازی پر چالش برای تیم مهرام بود و به نظر من دست و پنجه نرم کردن با تیمی قدرتمند مانند ذوب آهن موجب شد که ما به نقاط ضعفی در تیممان پی ببریم که پیش از این از ابتدای فصل با آن موجه نشده بودیم. ذوب آهن بدون شک یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مسابقات لیگ است و ما به سختی توانستیم این تیم را از پیش رو برداریم.

وی ادامه داد: ما در حد و اندازه خودمان نبودیم و فکر می‌کنم نیاز است که با وجود پیروزی مقابل ذوب آهن از این بازی درس بگیریم و فراموش نکنیم که در ادامه لیگ مسابقات هر روز سخت تر و سخت تر می‌شود و مجالی برای تعلل و اشتباه وجود نخواهد داشت. هدف ما قهرمانی است و اگر بخواهیم پر اشتباه و کم دقت مقابل حریفان ظاهر شویم ممکن است جام قهرمانی را از دست بدهیم.

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام خاطر نشان کرد: تیم مهرام امسال بازیکنان بسیار خوب و درخشان و البته با تجربه‌ای دارد. بازیکنانی که هر کدام به تنهایی می‌توانند روند بازی را تغییر دهند. در همین مسابقه ای که مقابل ذوب آهن برگزار کردیم، نمایش خوب حامد حسین زاده در دقایق پایانی منجر به پیروزی ما شد و من فکر می‌کنم بسیار مهم است که یک بازیکن در مواقع حساس بتواند کاملا در خدمت تیمش باشد و روند بازی را به نفع تیمش تغییر دهد. سال گذشته تیم مهرام یکی دو بازیکن تاثیرگذار داشت و این موجب می‌شد فشار تنها روی یکی دو بازیکن وارد شود. اما حالا هر کدام از بازیکنان یک وزنه مهم به شمار می‌روند و این نقطه قوت تیم ما است. 

ستاره تیم مهرام در بازی با ذوب آهن با اشاره به اینکه مهرام هنوز برای بهتر شدن جا دارد، گفت: تیمی که از ما در دیدار با ذوب آهن دیدید تنها نیمی از توانمندی تیم مهرام بود. ما نیاز داریم که با تیم های خوبی مانند ذوب آهن بازی کنیم به چالش کشیده شویم و بتوانیم از تمام پتانسیل‌مان بهره ببریم.

نیکخواه بهرامی در پایان درباره اینکه وضعیت برگزاری لیگ به شکل جدید را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: این نحوه برگزاری مسابقات بسیار بد است و تیم ها واقعا در شرایط بدی قرار می‌گیرند به نظر من برنامه ریزی درستی برای این برنامه‌ها صورت نگرفته است. هر تیم دو بازی انجام می دهد و بعد ۱۸ روز فاصله می افتد و دوباره یک بازی انجام می دهد و ۸ روز بازی ندارند. خب مربیان چگونه باید برنامه ریزی کنند که این شیوه به تیمشان ضربه وارد نکند و وضعیت فیزیکی بازیکنان را به خطر بیندازد.با این حال چاره ای نیست و باید به همین شیوه بازی کنیم. امیدوارم در ادامه و در مرحله نهایی شرایط بهتر برنامه ریزی شود. 

کد خبر: 5289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =