بهره برداری از شش مرکز گروه خاص و منع پذیرش آسیب دیدگان اجتماعی

در مراسمی با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، سمانه زمانی مدیرکل بهزیستی استان تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری مراکز شش گانه یاورشهر با استعداد پذیرش سه هزار معتاد متجاهر خاص افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این مراکز توسط شهرداری تهران ایجاد ظرفیت شده و مجوزات آنها توسط بهزیستی صادر گردیده و پس از جمع آوری معتادین متجاهر و انجام آزمایش و غربالگری سلامت، معتادین متجاهر خاص در چهار گروه بانوان، زیر هجده سال، بالای ۶۵ سال و دارای زخم باز در این مراکز پذیرش شده، تحت درمان قرار می گیرند.

در این مراکز که اصطلاحاً یاور شهر تلقی می شوند، مراحل درمان شامل سم زدایی، توانمندسازی، هویت یابی و بازگشت به خانواده و جامعه طی خواهد شد.

 در این مراسم خاص، مرکز یاور شهر منطقه پنج که ویژه بانوان است توسط مدیران به بهره برداری رسید و دیگر مراکز نیز بواسطه ارتباط تصویری و برخط وارد مدار خدمات رسانی شدند.

گفتنی است؛ یاورشهر خاص افراد زیر هجده سال دارای یکصد نفر ظرفیت، مرکز خاص معتادین متجاهر دارای زخم باز به ظرفیت یکصد و ۵۰ نفر، مرکز شماره یک با ظرفیت پانصد نفر، یاورشهر شماره چهار با ظرفیت یک هزار نفر، یاورشهر شماره شش به استعداد یک هزار نفر از امروز به محل درمان معتادین متجاهر خاص شهر تهران مبدل گردیده که خدمت رسانی می‌کنند.

کد خبر: 52285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =