تامین اجتماعی نقش مهمی در جلب رضایتمندی افراد جامعه دارد

اقشار مختلف مردم از جمله محرومان بیشترین خدمات خود را از تامین اجتماعی دریافت می کنند و رضایت مردم از بهترین راه‌های رضایت خداوند است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛  حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران در نشستی با حضور سعید حسینی، مدیر کل غرب تهران بزرگ گفت: سازمان تامین اجتماعی با به حداقل رساندن دغدغه‌های بیمه‌ای و درمانی افراد تحت پوشش خود، می‌تواند روحیه امید و نشاط را در میان آنها افزایش دهد و با روی کار آمدن دولت سیزدهم این سازمان می‌تواند با بکارگیری تمام ظرفیت‌های خود، ضمن ارائه خدمات مطلوبتر به مردم با الهام از الگوهای اسلامی ایرانی در تحقق عدالت اجتماعی، کاهش فاصله طبقاتی، توانمندسازی کارآفرینی نقش مهمی را ایفا نماید.
مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران تصریح نمود: از طریق این مرکز بیش از ۴ هزار نفر روحانیون و طلاب تحت پوشش حمایت‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات شایسته و خداپسندانه این سازمان از جمله اداره کل غرب و شعبه ۲ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ رضایت کامل داریم.
وی با اشاره به تاریخ آغاز بیمه روحانیون و طلاب گفت: از دی ماه سال ۱۳۸۳ بیمه طلاب و روحانیون به اجرا درآمد و از آن تاریخ تاکنون این مرکز جهت روان‌سازی امور بیمه‌ای، تعاملات بسیار خوبی با سازمان تامین اجتماعی، اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ و شعبه ۲ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ داشته و جهت گسترش تعاملات بیمه‌ای نیز اعلام آمادگی می‌نماییم.
حجت‌الاسلام و المسلمین شفیعی، معاون سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تامین اجتماعی را نهادی عمومی و غیردولتی که ماموریتش ایجاد آرامش و امنیت روحی روانی برای بیمه‌شدگان و نیروی کار می‌باشد، توصیف نمود و افزود: خدمت به خلق خدا بالاترین و بهترین عبادت می‌باشد. کارکنان تامین اجتماعی با سعه‌صدر و قربت الی ا... به یاری مردم می‌شتابند. سازمان تامین اجتماعی در مواقع حساس، بحران‌های اقتصادی و حوادث برای حل مشکلات مردم به مساعدت و کمک آنها می‌آید.
شفیعی حمایت از کار و کارگر، کارفرما، کمک به تامین معاش خانواده‌های بیمه‌شده در دوران حوادث و بیماری‌ها و بازنشستگی را از جمله خدمات سازمان تامین اجتماعی دانست و خواستار توجه به توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در بین این قشر شد.
سعید حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در این دیدار گفت: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر کشور بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود قرار داده است.
وی با اشاره به بیمه طلاب و روحانیون گفت: بیش از ۱۰۳ هزار نفر از طلاب و روحانیون معزز تحت پوشش حمایت‌های سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش این اداره کل می‌باشند.
حسینی با اشاره به طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهوری مبنی بر گسترش اقشار مختلف جامعه و بر مبنای اصل ۲۹ قانون اساسی از آبان ماه سال ۱۴۰۰ این طرح با جدیت در سطح اداره کل غرب به اجرا درآمد و بیش از ۲۱ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری گفت: در ابتدای سال جاری رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های کلی و مصوب تامین اجتماعی را برای اقدام به روسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص نظام ابلاغ کردند.
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تاکید کرد: فرصت به وجود آمده از ابلاغ سیاست‌های کلی تامین اجتماعی؛ راهگشای تحقق بیمه فراگیر سازمان توام با جامعیت و کفایت در قبال مخاطبان سازمان خواهد بود.

کد خبر: 52160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =