عزم اداره کل غرب تهران بزرگ در بهبود فرایندهای کاری

آسیب‌شناسی و تحلیل شاخص‌های عملکرد شعب و ادارات اداره کل غرب تهران بزرگ در دومین نشست شورای اداری در اردیبهشت ماه مورد نقد و واکاوی قرار گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛  سعید حسینی، مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در این نشست گفت: افزایش بهره‌وری، ارتقاء سطح رضایتمندی مخاطبان و توسعه سازمانی در گرو آسیب‌شناسی عملکرد شعب و واحدهای تخصصی اداره کل می‌باشد و با شناخت کافی از وضعیت موجود می‌توان ضمن برطرف نمودن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برای آینده برنامه‌ریزی مناسب و ایده‌آل‌تری انجام داد.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ دقت‌نظر بر اجرای برنامه‌ها و شاخص‌های تعریف‌شده سازمانی از سوی روسای شعب و روسای ادارات اداره کل امری را اجتناب‌ناپذیر دانست و تاکید کرد: نظارت؛ یکی از بهترین راه‌کارها جهت بهبود کارایی و اثربخشی است و کلیه روسای شعب باید با نظارت یا خودکنترلی، نقاط قوت و ضعف برنامه‌های عملیاتی را شناسایی و ارائه نمایند.
حسینی با اشاره به فلسفه سازمان تامین اجتماعی و تحت پوشش قرار داشتن بیش از ۴۴ میلیون از اقشار مختلف جامعه تصریح نمود: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان مردمی است که خدمات بیمه‌ای و درمانی به مخاطبان ارائه می‌دهد و تکریم از مخاطبان و خدمت بی‌منت، دسترسی آسان به خدمات، توسعه خدمات غیرحضوری و سرعت در روان‌سازی امور بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.
وی شاخص‌های انگیزشی را ملاک مناسبی برای ارزیابی عملکرد شعب دانست و تصریح نمود: کلیه امور بیمه‌ای در سازمان تامین اجتماعی تخصصی می‌باشد و از فرایندهای خاصی برخوردار است که برای تعیین سنجش شاخص‌ها، موقعیت جغرافیایی، حجم و گستردگی عملکرد شعب، حساسیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، توانمندسازی کارکنان و ... باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در خاتمه از همه دست‌اندرکاران خواست تا با تلاش مضاعف خود نسبت به ارتقاء جایگاه اداره کل در بین سایر ادارات کل اقدام نمایند.

کد خبر: 52158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =