گل‌محمدی: پنالتی ما از چشم داور دور ماند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه داور در دیدار برابر سپاهان یک پنالتی به نفع تیمش اعلام نکرد، گفت: دیگر باید خودمان را برای شهرآورد پیش رو و کسب ۳ امتیاز در این دیدار آماده کنیم.

به گزارش آتیه آنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مقابل تیم خوبی بازی داشتیم. گرفتن ۳ امتیاز هدف اصلی ما بود. در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشتیم و مسلط بر بازی بودیم. می توانستیم تیم برتر میدان باشیم و با پیروزی زمین را ترک کنیم که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: در مجموع بازی کم موقعیتی را شاهد بودیم. فکر می‌کنم گل نخوردن در  اولویت هر ۲ تیم بود. البته این که سطح ما با حریف هم برابر بود شاید موجب شد تا این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: در یک صحنه داور می‌توانست به نفع ما پنالتی بگیرد اما خیلی راحت از کنار آن گذشت. به هرحال این دیدار تمام شده و از الان باید برای مسابقه بعدی خودمان را آماده کنیم.

گل‌محمدی در مورد اعتراضش به داور بازی خاطرنشان کرد: در چند صحنه آنچه ما دیدیم این بود که داور می توانست به نفع پرسپولیس سوت بزند اما این کار را نکرد.

وی در مورد شهرآورد هفته آینده خاطرنشان کرد: شهرآورد همیشه حساسیت‌های خودش را دارد و گرفتن ۳ امتیاز در دربی هدف اصلی ما خواهد بود. امیدوارم بازی تماشاگرپسند و خوبی باشد و باید خودمان را برای این دیدار آماده کنیم.

کد خبر: 5215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =