کارگران همواره در صف اول کمک به مردم و نظام هستند

نماینده مردم شریف بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: کارگران که بیشترین مشکلات را دارند هنگام بحران و نیاز همواره در صف اول کمک به مردم و نظام هستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  حسین خسروی نماینده مردم شریف بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در این نشست که در آستانه هفته کار و کارگر برگزار شد، تاکید کرد: سرمایه اصلی جمهوری اسلامی مردم هستند و بزرگ ترین برنامه نظام افزایش اعتماد مردم به نظام است.
وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم سمت و سوی خدمات درمانی به سمت کارگران و مناطق محروم شمال شهر بیرجند باشد چرا که در حال حاضر تراکم مراکز درمانی در جنوب شهر بیرجند است و باید با توجه بیشتر به شمال شهر بیرجند عدالت در توزیع خدمات برقرار شود.
خسروی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است افزود: تولید و اشتغال آفرینی باید رونق پیدا کند و در این خصوص باید کارها را از استان خودمان شروع کنیم.
دکتر ابوالفضل سبحانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی هم با اشاره به اینکه ۵۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند خاطرنشان کرد: بخش درمان تامین اجتماعی در استان کار بزرگ و خطیری بر عهده دارد.
دکتر سبحانی ادامه داد: باید برای قشر مولد جامعه خدمات بهتری ارائه کنیم و سعی مان بر این باشد که در ارائه خدمات اولیه درمانی هیچگونه کاستی وجود نداشته باشد و در ادامه، خدمات تشخیصی و درمانی تخصصی هم داشته باشیم تا از ارجاع مردم به سایر استان ها جلوگیری کنیم.
وی مشکلات بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام بیرجند (میلاد ۳) را بزرگترین چالش فعلی بخش درمان استان عنوان کرد و تصریح کرد: هزینه ها در حوزه درمان بسیار بالاست و الگوی بیمارستان هیئت مدیره ای و خودگردان در استان های محروم به هیچ عنوان قابل اجرا و ادامه نیست.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی ضمن تشکر از  تشکلهای کارگری و بازنشستگی و کارفرمایی و سایر شرکای اجتماعی در خصوص پیگیری مشکلات بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، پیگیری و مساعدت نماینده مردم بیرجند خوسف درمیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ملکی شدن این بیمارستان را خواستار شد.
دکتر سبحانی همچنین با عنایت به مصوبات سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان در سال گذشته خواستار پیگیری و تسریع در خرید دستگاه MRI و نصب آن در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام بیرجند شد.

کد خبر: 52118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =