آیین واگذاری ۱۳۵ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان بمناسبت هفته بهزیستی

در این مراسم که با حضور احمد رضا دالوند معاون عمرانی استانداری و مدیر کل بهزیستی استان و تنی چند از معاونین برگزار شد کلید خانه بصورت نمادین تحویل این خانواده شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل ازروابط عمومی بهزیستی به نقل از خبرگزاری ایرنا مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: ۱۳۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان عادی و دارای ۲ معلول این نهاد همزمان با هفته بهزیستی در شهرستان های استان تحویل واجدین شرایط شد.

همایون عمودی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این تعداد واحد مسکونی، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از طرف بهزیستی تامین و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از تعداد واحدهای بهره برداری شده، ۵۰ واحد مربوط به خانوارهای ۲ معلول است تصریح کرد: ۴۰ واحد در فاز دوم مسکن مهر خرم آباد ویژه خانوارهای ۲ معلولی و مابقی در سایر شهر و روستاهای استان تحویل داده شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر موضوعی به نام مددجوی پشت نوبت برای دریافت بلاعوض مسکن بهزیستی وجود ندارد و چنانچه پروانه ساخت صادر و شناژ انجام شود سهم بهزیستی به این افراد پرداخت خواهد شد.

عمودی زاده همچنین سهم تسهیلات هرکدام از این واحدهای بهره برداری شده را ۴۵ میلیون تومان برشمرد و گفت: تسهیلات واحدهای روستایی با محوریت بنیاد مسکن انقلاب و واحدهای شهری با اداره کل راه و شهرسازی پیگیری و توسط بانک ها پرداخت شده است.

از آغاز نهضت مسکن مددجویان بهزیستی در لرستان طی سال ۸۷  تاکنون بیش از ۶ هزار واحد تحویل شده است.

کد خبر: 52015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =