سامانه سامد فرصتی برای ارائه ایده‌ها، پیشنهادات و شکایات

تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در خصوص پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه ۱۱۱(سامد) گفت: این سامانه فرصتی است که همه مردم در هر کجای کشور می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را مطرح کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، به منظور تقویت تعامل مردم و دولت و پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان درخصوص یارانه ها در قالب سامانه سامد، تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با حضور در محل استانداری تهران پاسخگوی تماسهای تلفنی همشهریان بود.

در راستای برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، معصومه غلامی رئیس بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، بهزاد سام دلیری مشاور مدیر کل و دبیر شورای هماهنگی این اداره کل به صورت برخط پاسخگوی شهروندان بودند.

وی افزود: یکی از اهداف این سامانه برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگوی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم است.

وی با تاکید بر الزامی بودن ارائه کد ملی از سوی تماس گیرندگان به منظور نظم دهی به انبوه تماس های تلفنی گفت: پس از پاسخگویی بسیاری از مسایل مطرح شده به سرعت پیگیری و در دست اقدام است.

گفتنی است از مهمترین سوالات امروز مردم در سیستم ۱۱۱ تلفنی، مشکلات هدفمندی یارانه ها و دریافت بسته های کمک معیشتی بود.

کد خبر: 51067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =