موفقیت نخبگان مهارتی ایران در مسابقات آسیا - پاسفیک

بر اساس اعلام سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نخبگان مهارتی ایران در مسابقات بین المللی مهارت آسیا-پاسفیک موفق به کسب مقام اول رشته طراحی گرافیک و مقام سوم رشته فناوری شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از کسب مقام اول رشته طراحی گرافیک و مقام سوم رشته فناوری وب در مسابقات بین المللی مهارت آسیا-پاسفیک توسط جوانان ماهر ایرانی خبر داد و گفت: چهارمین دوره مسابقات بین المللی مهارت کشورهای آسیا-پاسفیک به میزبانی مرکز منطقه‌ای مسابقات جهانی کشور روسیه، در شهر خاباروسکف روسیه برگزار شد.

علی حسین شهریور با بیان اینکه در این رقابت ها تیم ایران موفق به کسب مقام اول رشته طراحی گرافیک و مقام سوم رشته فناوری وب در مسابقات بین المللی مهارت آسیا-پاسفیک شد، افزود: چهارمین دوره مسابقات بین المللی مهارت کشورهای آسیا-پاسفیک با حضور رقابت کنندگان از کشورهای ایران، چین، هند، مالزی، بلاروس و روسیه، از ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد.

معاون پژوهش سازمان آموز ش فنی و حرفه ای کشور  اضافه کرد: در راستای توسعه دیپلماسی مهارت و آمادگی رقابت کنندگان کشورمان برای حضور در چهل و ششمین دوره مسابقات جهانی مهارت (شانگهای چین)، تیم مهارت کشورمان در سه رشته طراحی گرافیک، فناوری وب و طراحی مهندسی مکانیک(CAD) در این مسابقات حضور داشت.

وی افزود: در این مسابقات که در رده سنی ۱۶ تا ۲۲ سال برگزار شد، حامد کسائی نسب موفق به کسب مقام اول رشته طراحی گرافیک و در رشته فناوری وب نیز، امیر کبیری موفق کسب مقام سوم مسابقات شد.

شهریور ادامه داد: علاوه بر مسابقات ملی مهارت هر سال در سطح شهرستانی، استانی و ملی، با هدف کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت‌های آنان، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم، شناسایی و معرفی افراد نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت، مسابقات آزاد مهارت در رده های سنی مختلف برای عموم برگزار می شود.

کد خبر: 50190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =