از اسکوچیچ حمایت می کنیم/ او به کار خود در تیم ملی ادامه می‌دهد

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد دراگان اسکوچیچ همچنان به کار خود در تیم ملی ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از آنا، حمید سجادی در حاشیه دیدار تیم‌های امید ایران و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: روز گذشته مهدوی‌کیا به طور مفصل برنامه تیم ملی را ترسیم کردند. کارهایی که انجام شده بود و مدنظر دارند، ما هم به‌عنوان وزارت ورزش یک‌سری وظایف حمایتی داریم که در خدمت تمام فدراسیون‌ها به ویژه فدراسیون فوتبال هستیم. همه هم عاشقانه علاقه‌مندیم که تیم امید را بعد از ۴۸ سال دوست داریم در المپیک ببینیم و در این راه هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی درباره تیم بزرگسالان نیز توضیح داد: الان آقای استیلی برنامه‌های ارزشمندی درباره بازی‌های تدارکاتی و برنامه پیش‌رو عنوان کرد، به هر حال این مطالب به عنوان یک برنامه کوتاه مدت اجرایی باید در دستور کار قرار بگیرد و باید ببینیم چه خدمتی از دست‌مان بر می‌آید. وظیفه ما حمایت است، چه از کادرفنی و چه از مربیان و خود سرمربی. این روزها خیلی‌ها در مورد سرمربی سوال می‌کنند اما تا جایی که من خبر دارم باید قاطعانه از او حمایت کنیم و ایشان هم همچنان در خدمت تیم ملی هستند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد بسته بودن حساب فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی مالیاتی گفت: به من چنین چیزی گزارش نکردند ولی بحث مالیاتی فدراسیون‌ها یک موضوع کلی است. واقعیت این است مه از روزی که ما آمدیم هیلی از فدراسیون‌ها گله‌مند هستند و ما هم یک تیم ویژه تشکیل دادم و هم آقای پولادگر و هم معاون اداری ما به اضافه یک‌سری کارشناسان دیگر حضور دارند تا به امور مالی فدراسیون‌ها ورود کنند تا از این حالت خارج شوند. ما قبل از عید فدراسیون‌هایی داشتیم که با مشکل مالی مواجه بودند و تا پول به حسابشان واریز کردیم، بلافاصله این پول بلوکه شد به عنوان بدهی مالیاتی، این‌ها اتفاقات خوبی نیست. این‌ها اتفاقاتی است که از گذشته مانده و گریبان‌گیر شده است. این‌ها تکالیف ماست که باید پیگیری کنیم. این‌ها اصلا هبرهای خوبی نیست که از ورزش می‌شنویم. من کاهی از گرفتاری فدراسیون‌ها شب‌ها خوابم نمی‌برد، مگر می‌شود یک فدراسیون که باید افتخارآفرینی کند در یومیه خودش گیر کرده است. ما برای این‌ها تیم ویژه گذاشتیم و تا آخر کنار روسای فدراسیون‌ها هستیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ما دوست داریم مردم همچنان به تیم ملی امیدوار باشند. تیم ملی فوق‌العاده‌ای داریم، ان‌شالله یک مرحله هم صعود کند و بازی‌های تدارکاتی و نشاط خوبی هم ایجاد شود. ما همه همین را می‌خواهیم. این وظیفه ماست.

کد خبر: 49837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =