از اعتراض رحمتی به داور تا حضور لک روی سکوها

مربی تیم فوتبال آلومینیوم به خاطر اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک چهارم‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود که نیمه نخست این دیدار با برتری دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

کاروان تیم پرسپولیس با دو اتوبوس زوتر از آلومینیومی‌ها خود را به ورزشگاه رساندند تا برای بازی آماده شوند. در ادامه سفیدپوشان آلومینیوم زوتر پرسپولیسی‌ها برای گرم کردن وارد زمین شدند.

یحیی گل‌محمدی پیش از شروع بازی به سمت مهدی رحمتی رفت و دیداری با او داشت. در ادامه چند بازیکن پرسپولیس هم به سمت رحمتی رفتند و با او خوش‌ و بش کردند.

حدود ۱۲ هزار هوادار پرسپولیسی با حضور در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا کردند. در ضلع جنوبی ورزشگاه هم تعدادی از هواداران آلومینیوم مستقر شده‌اند.

در طول بازی یحیی گل‌محمدی چند بار توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد. 

حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس که از سوی یحیی گل‌محمدی کنار گذاشته شده است، از جایگاه VIP بازی را تماشا کرد.

همانند بازی‌های قبلی پرسپولیس رضا درویش به همراه محمود خوردبین با خوردبین و محمد محمدی به ورزشگاه آمد تا بازی را تماشا کند.

در دقیقه ۳۳ پس از مصدومیت حسن پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم، هواداران پرسپولیس به شدت علیه او شعار سر دادند و اعتقاد داشت که این دروازه‌بان وقت تلف می‌کند.

مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم روی چند صحنه به تصمیمات داور اعتراض کرد که در نهایت داور به او تذکر داد.

پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقیقه ۴۶، اعتراض‌های رحمتی به داور به حدی بود که داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

کد خبر: 49623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =