زنوزی:تیم‌های دولتی ۲برابر دیگر تیم‌ها به بازیکن پول می‌دهند

مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی تبریز مدعی شد که تیم‌های دولتی ۲ برابر تیم‌های خصوصی به بازیکنان پول می‌دهند.

به گزارش آتیه آنلاین، محمدرضا زنوزی درباره شرایط تراکتورسازی در روزهای آینده این‌طور حرف می‌زند:«صد درصد تراکتور به ثبات خواهد رسید و از چند روز پیش هم این اتفاق افتاده و بعد از این هم ادامه‌دار خواهد بود. تا جایی که اطلاع دارم، مس رفسنجان واقعاً تیم هستند. من به آقای ربیعی و مسئولان مس رفسنجان تبریک می‌گویم. ما جلوی بهترین تیم لیگ بازی کردیم و بچه‌ها هم از نظر روحی روانی دچار مشکل بودند و به چیزی که استحقاقش را داشتند، نرسیده بودند. در این بازی ما انگیزه دادیم، من به اردوی تیم رفتم و اعلام کردم که قصد واگذاری ندارم. باید قبول کنیم از نظر مهره تیم ما جزو سه الی پنج تیم برتر لیگ است و نمی‌شود گفت کم هزینه شده یا بازیکنان خوبی نداریم. دلیل اینکه نتیجه نگرفتیم این بود که بچه‌ها استرس داشتند و بی‌انگیزه شدند. من سعی کردم با آنها صحبت کنم و این انگیزه را بدهم و بگویم که دیگر باشگاه را واگذار نمی‌کنم.»

او اشاره‌ای به مشکلات تراکتورسازی دارد:«مشکلات در همه تیم‌های بزرگ هست. کسی نمی‌تواند بگوید در تیم‌های پرهوادار، مشکلات نیست. من اگر هم هزینه کردم از جیبم هزینه کردم. پس کسی حق ندارد از من بازخواست کند. همه می‌توانند در معاملاتشان اشتباه کنند و فوتبال هم خرید بازیکن یک معامله است. من یا زیرمجموعه‌ام اگر اشتباه کرده‌ایم، طبیعت فوتبال است. ما استوکس را آوردیم و آن بلاها را سر ما آورد و بعد هم از تیم ما به پرسپولیس رفت. آنجا هم ده دقیقه بازی کرد و ۳۰۰ هزار یورو گرفت. استوکسی که امتحانش را در تراکتور پس داده بود، در پرسپولیس این ماجرا پیش آمد اما چرا چیزی نگفتند؟ اتفاقات تراکتور بولد می‌شود و ما را دادگاهی می‌کنند اما سایر باشگاه‌ها خیر.»

زنوزی در خصوص بدهی تراکتورسازی می‌گوید:«در رسانه‌ها سوءاستفاده می‌کنند و می‌گویند تراکتور ۳۸۰ میلیارد بدهی دارد؟ خب کو؟ سرخابی‌ها بیشتر بدهی دارند یا ما؟ تا جایی که شنیدم سرخابی‌ها هر کدام ۷۰۰،۶۰۰ میلیارد تا هزار میلیارد به امور مالیاتی بدهکارند، در حالی که تراکتور یک ریال بدهی مالیاتی ندارد. الان بدهی خارجی ما تمام شده و فقط یک پرونده مانده و دیگر بدهی خارجی نداریم. ما داخلی بدهی نداریم و آخرینش یک مربی داخلی بود که مجبور شدیم ۲ میلیارد بدهیم. نمی‌گویم نداریم اما شاید مجموع بدهی ما ۴ میلیارد باشد. چالش اصلی ما رقابت با تیم‌های دولتی است. ۱۶ تیم در لیگ برتر داریم که دو تیم خصوصی و ۱۴ تیم دولتی هستند. شاید یک تیم خصوصی دیگر هم باشد. من یک بازیکن بگیرم، قیمتش ۳،۲ میلیارد است. از آن طرف یک تیم دولتی چون از جیبش هزینه نمی‌کند، ۶ میلیارد به بازیکن می‌دهد»

کد خبر: 49428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =