داغ شدن تنور لیگ با جدال پرسپولیس و هوادار

دو تیم پرسپولیس و هوادار در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز (دوشنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز وارد هفته بیست و چهارم خود خواهد شد تا تنور این مسابقات بعد از دو هفته تعطیلی بار دیگر گرم شده و تیم‌ها رقابت خود را از سر بگیرند. در واقع هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز با برگزاری دیدار حساس تیم‌های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی پیگیری می‌شود.

این بازی جدال بین تیم‌های دوم و یازدهم جدول است و برای سرخ‌پوشان تهرانی که این روزها در فاصله ۶ امتیازی استقلال صدرنشین قرار گرفته‌اند بازی مهمی است. تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۴۹ امتیاز از ۲۳ بازی در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفته است.در طرفی دیگر، شاگردان عنایتی با کسب ۲۷ امتیاز از ۲۳ بازی در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر جای گرفته اند.

با این حال، بدون درنظرگرفتن حساسیت‌های فنی حاکم بر این دیدار، بی‌تماشاگر شدن این بازی دوباره جنجال جدید به پا کرده است. درحالی‌که پیش از این عنوان شده بود صدور مجوز حضور تماشاگران تا سقف ۳۰ درصد از گنجایش ورزشگاه مشکلی ندارد، روز گذشته به طور رسمی اعلام شده که این بازی بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

 دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که بازی رفت با تساوی 2-2 به پایان رسید و مدافع عنوان قهرمان لیگ برتر با گل دقیقه 91سیامک نعمتی از باخت خانگی مقابل حریفش فرار کرد. حالا قرمزها که به دنبال کم کردن فاصله‌شان با استقلال صدرنشین هستند، امیدوارند که با پیروزی مقابل هوادار، اختلافشان با صدر جدول را به سه امتیاز کاهش دهند و از طرف دیگر، رضا عنایتی هم خیلی خوب می‌داند که اگر بتواند به مانند دیدار رفت از پرسپولیس امتیاز بگیرد، محبوبیت بیشتری بین هواداران استقلال پیدا خواهد کرد.

 به جز سیامک نعمتی و  وحید امیری که شرایط حضور در بازی فردا را ندارند، خبرگزاری فارس از تنبیه انضباطی  حامد لک توسط یحیی گل‌محمدی خبر داده و اینکه او هم در بازی فردا غایب خواهد بود. سرمربی پرسپولیس هم که به دلیل اخراج در دربی، امکان همراهی تیمش جلوی هوادار را ندارد. رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از روز جمعه شروع شده و تا فردا شب ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 49305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =