ضرورت حمایت از دانش بنیان ها برای رفع مشکلات اقتصادی

نماینده مردم قزوین گفت: اگر دانش‌بنیان‌ها در کشورمان با جهش بیشتری به فعالیت بپردازند قطعاً موقعیت اجتماعی و اقتصادی کشور ارتقا پیدا کرده و جوانان بیشتری مشغول به کار خواهند شد.

لطف الله سیاهکلی؛ نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با شعار امسال با تاکید بر اینکه شرایط کشور با تولیدات شرکت های دانش‌بنیان‌ بهتر از قبل شده است گفت: لازم است که برای تقویت دانش‌بنیان‌ها حمایت های لازم را انجام دهیم تا در نهایت جهش لازم از سوی آنها صورت گیرد که اگر این موضوع تحقق یابد اشتغالزایی بیشتری در کشور را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم در پایان سال گذشته قانون خوبی را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان تصویب کرد؛ ما سعی کردیم مشکلات آنها را حل کنیم امیدواریم که دولت و بخش های دیگر نظام  نیز حمایت های عملی از آنها داشته باشند.

ضرورت حمایت از دانش بنیان ها برای رفع مشکلات اقتصادی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه زیربنای بسیاری از امورات به اقتصاد مربوط است، مقام معظم رهبری کلید حل همه مشکلات موجود در کشور، به خصوص در بخش اشتغال و عدم وابستگی را تلاش در این عرصه دانسته و تنها راه برون رفت از چالش هایی که کشور با آن روبرو است را رفع موانع در این زمینه می دانند.

سیاهکلی با تاکید بر اینکه حوزه دانش‌بنیان یکی از حوزه‌هایی است که می‌توانیم به حل مسائل اقتصادی برای اجرای عدالت در کشور از آن استفاده کنیم افزود: اگر دانش‌بنیان‌ها در کشورمان با جهش بیشتری به فعالیت بپردازند قطعاً موقعیت اجتماعی و اقتصادی کشور ارتقا پیدا کرده و جوانان بیشتری مشغول به کار خواهند شد که در آن صورت در زمینه خلق ثروت گام‌های بیشتری در کشورمان برداشته خواهد شد.

کد خبر: 49269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =