رهبران جهان فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند

رهبران جهان از جمله آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در پیام های جداگانه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به جامعه جهانی تبریک گفتند.

به گزارش آتیه آنلاین از ایرنا، گوترش دبیرکل سازمان ملل در پیامی از مردم خواست تا در این ماه مبارک رمضان برای امنیت، کرامت و رفاه همه زنان و مردان تلاش کنند.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا نیز در پیام توییتری نوشت: من و جیل (همسر بایدن) در آغاز ماه رمضان بهترین آرزوها را برای جوامع مسلمان اینجا در ایالات متحده و سراسر جهان داریم؛ ماه پربرکتی را برای شما عزیزان آرزومندیم. رمضان کریم

نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا نیز در پیامی نوشت: در غروب آفتاب امروز، جوامع مسلمان در ایالات متحده و سراسر جهان به استقبال ماه مبارک رمضان و فصلی از خود اندیشی، تجدید و سپاسگزاری آمدند. رمضان بر همه کسانی که جشن می گیرند مبارک؛ باشد که این ماه برای شما صلح و برکت بیاورد.

جاستین ترودو رئیس جمهوری کانادا نیز برای هموطنان کانادایی خود ماهی پر برکت و صلح آرزو کرد.

وی در پیامی نوشت: خطاب به مسلمانان کانادایی در سراسر کشور: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و روزه‌داری، دعا و تفکر با عزیزان‌تان، ماه پر برکت و آرامشی را برای شما آرزو کنم. رمضان مبارک

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه نیز بهترین آرزوها را در ماه مبارک رمضان را برای همه بشریت آرزو کرد.

کد خبر: 49208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =