فولاد خراسان ظرف چهارسال به بهره برداری می‌رسد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت فولاد خراسان متعلق به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است، ظرف چهار سال اتمام می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، حجت عبدالملکی روز چهارشنبه و در حاشیه مراسم کلنگ زنی شبکه جمع‌آوری و ایجاد تصفیه خانه پساب نیشابور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح را فولاد خراسان کلنگ زنی کرده است تا با ایجاد این شبکه، فشار بر روی چاه های آب منطقه کمتر شود.

وی با اشاره به این که این منطقه با بحران‌آب مواجه است ادامه داد: با انجام این طرح مردم بیشتر می‌توانند از آب طبیعی استفاده کنند و از سوی دیگر اجرای این‌ طرح، صرفه اقتصادی نیز برای فولاد خراسان خواهد داشت تا طرح‌های توسعه ای آنها اجرایی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تکمیل شبکه جمع‌آوری پساب نیشابور و تصفیه آب که منجر به  چرخه مجدد می شود صنعت و کشاورزی این منطقه را رونق می بخشد، گفت: شرکت فولاد خراسان در منطقه نیشابور بزرگ متعلق به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است و این طرح قرار است ظرف چهار سال به اتمام برسد و در قالب آن  ۵۰ هزار انشعاب فاضلاب دیگر به مردم نیشابور واگذار گردد.

عبدالملکی افزود:این تصفیه خانه مجهز در مجموع با ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ساخته خواهد شد و امیدواریم  مردم از تمام منافع آن منتفع شوند.

کد خبر: 48877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =