طرح‌های مهارت‌آموزی سازمان فنی و حرفه‌ای افتتاح می‌شود

آیین افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد، مرکز مهارت‌آموزی جوار و بین کارگاهی و اعطای مجوز مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی به شرکت‌های تعاونی برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با حضور حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیین افتتاحیه ۱۰۰۰ آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد، ۵۵۵ مرکز مهارت آموزی جوار و بین کارگاهی و اعطای ۳۱ مجوز مهارت آموزی در محیط کار واقعی به شرکت های تعاونی برگزار می شود.

با هدف تسریع در مهارت آموزی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۰۰۰ آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد، ۵۵۵ مرکز مهارت آموزی جوارو بین کارگاهی اعطای ۳۱ مجوز مهارت آموزی در محیط کار واقعی به شرکت های تعاونی ۲۵ اسفند به صورت برخط و در مشهد مقدس برگزار می شود.

در این مراسم حسینی نیا، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سردار نظری استاندار و دکتر اشرفی معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و جمعی از مدیران حضور دارند.

بنا براین گزارش، در این مراسم یک آموزشگاه فنی و حرفه ای، یک مرکز جوار کارگاهی و یک شرکت تعاونی جهت اعطای مجوز مهارت آموزی در محیط کار واقعی به صورت نمادین و آنلاین افتتاح می شوند.

کد خبر: 48876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =