اطمینان رویانیان از پیروزی پرسپولیس در شهرآورد

مدیرعامل اسبق پرسپولیس از اطمینان خاطر خود بابت برتری این تیم در دربی پیش رو مقابل استقلال صحبت می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین، در آستانه دربی و حساسیت‌هایی که برای این بازی شکل گرفته است، سرخ‌ها امیدوارند با دستیابی به برتری در این جدال فاصله خود با صدرنشین را کاهش دهند و یکی از ارزشمندترین بردها را به نام خود کنند. محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره این دیدار اینطور می‌گوید: آرزوی ما برد پرسپولیس در دربی است. این تیم در این چند سال توانمندی‌های خودش را نشان داده و مطمئن هستم دربی را برنده خواهد شد. این یک اصطلاح بین فوتبالی هاست و از همین جا اعلام می کنم جوجه را آخر پاییز می شمارند. تا وقتی چیزی به صورت قطعی مشخص نشده نباید در مورد آن حرف زد. فعلاً برای صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است.

رویانیان با ابراز خوشنودی بابت حضور هواداران در این بازی گفت: این یک اتفاق خوب است و امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند البته معتقد هستم می‌شد حتی تماشاگر بیشتر از این هم بیاید. قشنگی فوتبال به حضور تماشاگرانش است و حیف است چنین بازی مهمی که کلی علاقه‌مند دارد بدون تماشاگر یا با حضور حداقلی برگزار شود.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره اینکه در صورت برد این تیم به اعضای تیم پاداش می‌دهد یا خیر گفت: درویش به عنوان مدیرعامل این کار را انجام خواهد داد و ما هم معنوی حمایت خواهیم گفت. همین که تیم برنده شود و هواداران پرسپولیس خوشحال شوند فکر می‌کنم بهترین پاداش است.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از بازیکنان تاثیرگذار در این جدال گفت: جلال حسینی آخر دربی بازها است و تجربه زیادی در این بازی دارد، تجربه او به کمک تیم خواهد آمد. از طرفی دوست دارم از بین امیری، ترابی و پاکدل یک نفر هم گلزنی کند تا کام هواداران با این پیروزی شاد شود. بازیکنان جدید هم خوب ظاهر شدند و شاید بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

رویانیان درباره انتقاداتی که به حامد لک می شود گفت: لک در گذشته شایستگی‌های خودش را نشان داده و باز هم می‌تواند مرد شماره یک دروازه پرسپولیس باشد، البته به شرطی که فشار از رویش برداشته شود. امیدوارم با روحیه و انگیزه بالا و کافی به میدان برود و نشان دهد چه گلر توانمندی است.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه چندی پیش انتقادهایی را به رفتار آجورلو مدیرعامل استقلال کرده و آیا اینکه با وی تماسی داشته است یا خیر گفت: فرصت نشد با هم تماس بگیریم، البته ایشان رفتار خودش را تغییر داد. به نظرم کری بدون توهین خوب است زیرا که ما همه مردم ایران هستیم و در پایان بازی فوتبال با هم رفاقت داریم.

کد خبر: 48799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =