پیشنهاد ایجاد کارگروه ویژه زنان به قطر

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده عصر دوشنبه به وقت محلی در دیدار با وزیر توسعه اجتماعی و خانواده قطر، پیشنهاد ایجاد کارگروه ویژه زنان را ارائه کرد.

 به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، خزعلی در حاشیه شصت و ششمین کمیسیون مقام زن در سازمان ملل متحد با خانم مریم بنت علی ابن الناصر المسند وزیر توسعه اجتماعی و خانواده قطر دیدار و گفت وگو کرد.

معاون رئیس جمهوری ایران با توجه به سفر اخیر آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به قطر و امضای تفاهم‌نامه های متعدد خواستار پررنگ تر دیده شدن نقش زنان در اجرایی شدن این تفاهم نامه ها شد.

طرف قطری با استقبال از طرح همکاری مطرح شده توسط معاون رئیس جمهوری ایران، درخواست کرد که خانم خزعلی طرح پیشنهادی خود را به دوحه ارائه کند.

معاون رئیس جمهوری ایران در امور زنان و خانواده نیز پیشنهاد داد؛ زمینه ای فراهم شود که کشورهای دیگر به این طرح بپیوندند.

طرفین همچنین درباره توانمندسازی زنان، نقش زن در خانواده و کودکان گفت گو کردند و درباره شیوه های جدید آموزشی– تربیتی کودکان به تبادل نظر پرداختند.

طرف قطری بر اهمیت نقش زن در خانواده و ضرورت نگاه چند بعدی به نقش زن در خانواده تاکید کرد.

وزیر توسعه اجتماعی و زنان قطر با تاکید بر شباهت های فرهنگی دو کشور در زمینه نقش زن در خانواده به اقدامات دوحه در رابطه با نقش زنان در خانواده و نیز مراقبت از کودکان بویژه در ایام همه گیری بیماری کووید ۱۹ تاکید کرد.

 مقامات دو کشور در این دیدار از یکدیگر برای سفر به دوحه و تهران به منظور آشنایی طرفین با دستاوردهای حوزه زنان و خانواده کشور متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر: 48756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =