دیدار مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با همسر شهید معیری

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل شهید دکتر سیدهاشم معیری از شهدای حادثه تروریستی ۷ تیر حزب جمهوری اسلامی، یاد و خاطره مدیرعامل شهید سازمان تأمین‌اجتماعی را گرامی داشت و با همسر شهید معیری گفتگو کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از  اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی ملاقات با خانواده معظم شهدا و الگوبرداری سیره شهیدان را برای خود و همه مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی ضروری دانست و گفت: همه ما به همنشینی با خانواده معظم شهدا و الگوبرداری از این عزیزان نیازمندیم و خانواده شهدا نیازی به ما ندارند. شهدا به ما حیات می‌دهند و خانواده شهدا الگوی همه ما برای رها شدن از روزمرگی و توجه به اهداف و آرمان‌ها والای انسانی هستند. ما خانه شهدا را بیت‌الله می‌دانیم و در ملاقات با خانواده معظم شهدا از توصیه‌ها و راهنمایی‌های این عزیزان استفاده می‌کنیم.

موسوی ادامه داد: شهید معیری در طول زندگی پربرکت خود در جهاد خدمت و کمک به اقشار محروم جامعه پیشتاز بود و سیره زندگی ایشان نیز نشان می‌دهد که در جهاد با نفس و جهاد اکبر نیز پیشتاز بوده‌اند و ما باید از آن شهید والامقام در خدمت به مردم الگوبرداری کنیم. شهید معیری در تبلیغ و ترویج دین و تبیین فرهنگ دینی نیز بسیار موفق عمل کرده‌اند و شهادت در مسیر ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب بهترین پاداش و موهبت الهی برای آن بزرگوار است.

همسر شهید معیری نیز در این دیدار گفت: خدمت خالصانه به این ملت و کشور اجر شهادت دارد و مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی که با ایمان و اخلاص در حال خدمت به مردم هستند، در مسیر و مکتب شهدا حرکت می‌کنند. حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در منزل شهید معیری باعث خوشحالی ماست و برای دکتر موسوی در انجام وظایف و خدمت شایسته به مردم ایران اسلامی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

کد خبر: 48643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =