افق ۱۴۲۰ در سیاستگذاری وزارت مردم دیده می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در وزارتخانه روزشماری در حوزه خدمت به مردم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داریم و در این راستا برنامه ریزی با افق دید سال ۱۴۲۰ دیده شده است.  

به گزارش آتیه آنلاین، حجت الله عبدالملکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز (شنبه ۲۱ اسفند) در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در دو بخش اقدامات بسیار عالی در وزارت مردم صورت گرفته است که گره گشایی از کار مردم و برنامه ریزی راهبردی در راستای ارائه خدمت به مردم در این خصوص قابل ذکر است.  

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابزار داشت: مجموعه همکاران که  در وزارت مردم مشغول به کار هستند، حداقل افق دید سال ۱۴۲۰ را دارند و اگر این آینده نگری در کارهای گذشتگان دیده می شد، مشکلات به این شکل نمایان نشده بود.  

وی تصریح کرد: ۲۱۴ دستاورد عینی با همت جهادگونه همکاران ما در وزارت مردم رقم خورده است و ۲۱۴ گام در مسیر بهبود زندگی مردم برداشته شد.  

وزیر کار در ادامه عنوان کرد: امروز نهادها، سازمان ها و صندوق های بیمه ای بسیار بزرگی مانند سازمان تامین اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت کشور  را تحت پوشش دارد، ذیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی بیان داشت: ریاست جمهور در جلسات مختلف حداقل سه بار از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم یاد کردند. این نمایشگاه در واقع فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط بهتر بین نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه بود.  

عبدالملکی گفت: این نمایشگاه را شاید به شکلی متفاوت به صورت هر ۶ ماه خواهیم داشت که انگیزه ای برای ارائه خدمات به مردم و نمود آن در نمایشگاه باشد.  

وی ادامه داد: در ۶ ماهه دوم فعالیت وزارت کار طبیعتا با انگیزه بیشتر اقدامات را پی خواهیم برد. چرا که باید از فرصت خدمت به نفع مردم در هر شرایطی استفاده کرد.  

وزیر تعاون ادامه داد: این نمایشگاه بنا است به شکل متفاوتی در روزهای آینده در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شود. 

وی خاطرنشان کرد: از همه همکاران حاضر در نمایشگاه و بخصوص از خبرنگاران و رسانه ها در خصوص برگزاری و پوشش خبری آن قدردانی می‌کنیم.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هفتم تا بیستم اسفندماه به مدت دو هفته در محل این وزارتخانه با حضور نهادها و سازمان های زیرمجموعه وزارت کار برگزار شد.

کد خبر: 48591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =