تسهیل سازی جذب گردشگران در وزارت کار 

امروز، تفاهم نامه ای در راستای تسهیل جذب گردشگران ورودی به کشور در قالب همکاری بین اداره کل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکا رایتل، بانک رفاه کارگران و معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی به امضا رسید. 


به گزارش آتیه آنلاین، این تفاهم نامه  در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضای تفاهم نامه وزارت کار با حضور حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سفیر زیمبابوه انجام شد. 
 حامد فروزان، مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت کار در جریان امضای  تفاهم نامه مذکور گفت: یکی از مشکلاتی که درحوزه گردشگری در کشور با آن موجه هستیم، خدمات ارتباطی برای گردشگران گردی کشور است. 
وی اظهار داشت : این تفاهم نامه بین شرکت رایتل برای اهدای سیمکارت گردشگری، بانک رفاه جهت ارائه خدمات بانکی به گردشگران و معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل بین الملل وزارت تعاون در راستای ماموریت جذب گردشگر  امضا خواهد شد. 
وی تصریح کرد : این نشست و امضای این تفاهم نامه در واقع آغازی  برای اجرا و زمینه سازی در راستای ارائه این خدمات در بخش گردشگری است. 
وی ادامه داد : در این راستا سامانه ای برای ارائه خدمات گردشگری در بانک رفاه ایجاد خواهد شد و در مجموع مسائل ارتباطی و بانکی برای گردشگران ورودی به کشور حل خواهد شد.

کد خبر: 48386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =