تمدید فراخوان طرح‌های پژوهشی سال ۱۴۰۰ سازمان فنی و حرفه‌ای

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از تمدید فراخوان انجام طرح‌های پژوهشی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، این سازمان  به منظور اجرای طرح‌های پژوهشی خود در نظر دارد از ظرفیت‌های پژوهشی پژوهشگران، دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات پژوهشی استفاده نماید.

لذا از کلیه‌ دانشگاهها، مؤسسات آموزش عالی دولتی یا غیردولتی؛ مؤسسات پژوهشی و یا فناوری دارای مجوز از یکی از مراجع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا مجلس شورای اسلامی و همچنین شرکتهای داری تاییدیه دانش بنیان از مرجع مقرر در آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات برای اجرای طرح های پژوهشی دعوت به همکاری می نماید.

پژوهشگران محترم می توانند پروپوزال (پیشنهاده) های پژوهشی مرتبط با هر موضوع را تکمیل و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲(تمدید شد) به نشانی تهران- خیابان آزادی، نبش چهارراه خوش، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، طبقه اول، دفتر پژوهش، طرح و برنامه ‌ریزی درسی(دبیرخانه شورای پژوهش سازمان) و یا به آدرس الکترونیکی rp@irantvto.ir  ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۵۸۳۶۲۸  سرکار خانم امینی تماس حاصل نمایند.

توجه:

-پروپوزال ‌هایی که خارج از قالب و فرمت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور باشند، بررسی نخواهند شد.

-پروپوزال ‌هایی که بعد از اتمام مهلت مقرر فراخوان ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-پروپوزال ‌هایی دریافتی تحت هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

– سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در رد یا قبول پروپوزال ‌هایی واصله مختار می باشد.

-قرارداد انجام طرح پژوهشی  پس از انتخاب پیشنهاده و  طی مراحل اداری و قانونی و با پژوهشگران و مراکز پژوهشی و فناوری موضوع دستورالعمل اجرایی ماده ۵۶ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) منعقد خواهد شد.

علاقه مندان برای دریافت فرم ها و اطلاعات می توانند به آدرس https://b۲n.ir/s۹۱۹۱۸ مراجعه فرمایند.

کد خبر: 48249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =