تفاوت سیاست آمریکا و متحدانش در قبال اوکراین در مقایسه با ایران، سوریه و یمن

رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر گفت: آیا واقعا موضوع حقوق بشر و جان انسان‌ها مطرح است یا این که تنها خط قرمزشان منافع و حفظ استیلای سیاسی آنان بر جهان است!؟

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی، در مورد تفاوت سیاست آمریکا، اروپا و متحدان آنان در قبال اوکراین در مقایسه با سیاست آنان در قبال ایران، سوریه و یمن در صفحه توییتر خود نوشت : «همانگونه که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ "در اوکراین طرف‌دار توقّف جنگیم، ما میخواهیم آنجا جنگ تمام بشود. "

هشت سال جنگ را بر ایران و ملت آن تحمیل کردند. آمریکا و اروپا و متحدان آنان متحد و حامی تمام عیار متجاوز بودند! هشت سال جنگ را بر سوریه و ملت آن تحمیل کردند. آمریکا و اروپا و متحدان آنان متحد و حامی تمام عیار متجاوز بودند و هستند! هفت سال جنگ را بر یمن و ملت آن تحمیل کردند. آمریکا و اروپا و متحدان آنان حامی تمام عیار و متحد متجاوز بودند و هستند! و ضدانسانی ترین تحریم ها را بر ملت های ایران، سوریه و یمن اعمال کردند! هشت روز از عملیات نظامی در اوکراین می گذرد. آمریکا و اروپا در تلاش هستند که تمام دنیا را علیه روسیه بسیج کنند!

سئوال این است که دلیل تفاوت سیاست آمریکا، اروپا و متحدان آنان در قبال اوکراین در مقایسه با سیاست آنان در قبال ایران و سوریه و یمن چیست!؟ آیا واقعا موضوع حقوق بشر و جان انسانها برای آنها مطرح است یا این که تنها خط قرمزشان منافع و حفظ استیلای سیاسی آنان بر جهان است!؟ بلوک غرب سالهاست که از نظر  اخلاقی سقوط کرده است. اگر نگاه و رفتار خود را نسبت به جهانیان تغییر ندهند، سقوط سیاسی و اقتصادی آنها نیز چندان دور نخواهد بود.»

کد خبر: 48126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =