واگذاری برخی سهام و شرکتهای دولتی به تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره روند تسویه مطالبات دولت به تامین اجتماعی گفت: موضوع سهام ها و شرکت هایی که در باب تادیه بدهی دولت باید به تامین اجتماعی واگذار شود در حال پیگیری است و مقدمات کار در سازمان خصوصی سازی فراهم شده است.

به گزارش آتیه آنلاین، میرهاشم موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند تسویه مطالبات دولت به تامین اجتماعی توضیح داد و در این باره اظهار کرد: ابتدا لازم است از دولت و شخص رئیس جمهور قدردانی کنم که از محل تادیه بدهی دولت به تامین اجتماعی که ما در این شرایط نیاز داشتیم تا عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم، اوراقی را در اختیار ما قرار دادند.

وی افزود: ما علاوه بر اوراق از منابع دیگری نیز استفاده کردیم و عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی روز گذشته، هشتم اسفندماه، به حساب همه مشمولان واریز شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ما بنا به نیاز، شرایط و اقتضائات همواره از دولت کمک گرفته ایم گفت: در این دولت هم رویکرد مواجهه و همکاری با تامین اجتماعی از بدو ورود خوب بوده است. به جز اوراق، بحث سهام ها و شرکت هایی که در باب تادیه بدهی دولت باید واگذار شود در حال پیگیری است و مقدمات کار در سازمان خصوصی سازی فراهم شده است.

موسوی افزود: در زمینه آن ۸۹ هزار میلیارد تومانی که از محل تبصره ۲ بند واو بودجه باید در راستای تادیه بدهی دولت به تامین احتماعی پرداخت شود نیز همکاری خوبی در جریان است. تلاش و همکاری دو جانبه ای وجود دارد تا بدهی دولت به تامین اجتماعی به حداقل و بلکه به صفر برسد.

کد خبر: 48118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =