تلاش جامعه کار به عنوان جبهه اصلی جنگ اقتصادی

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:جامعه کار و تولید امروز به عنوان جبهه اصلی جنگ اقتصادی تلاش می‌کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی طی سخنانی اظهار کرد: جامعه کار و تولید امروز به عنوان جبهه اصلی جنگ اقتصادی تلاش می‌کنند تا چرخ اقتصاد کشور بچرخد.

وی افزود: فرماندهان این جنگ کارفرمایان و کارگران، سربازان این جبهه هستند؛ برای رسیدن به پیروزی در جنگ اقتصادی دو بال کار و تولید کشور باید هماهنگ و پرتوان تلاش کرده تا شرایط جنگ را پشت سر بگذاریم.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با تلاشی که در سال‌های گذشته صورت گرفته، توانسته‌ایم امید دشمنان کشور را در جنگ اقتصادی ناامید کنیم.

وی افزود: دشمن به رغم تلاش زیاد نتوانسته تولید کشور را به چالش بکشد.

رعیتی‌فرد خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داده و فاصله‌ای که بر اساس مشکلات در تصمیم‌های قبلی بوده را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: امروز جامعه کارگری شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد. جامعه کارفرمایی نیز به لحاظ تکمیل زنجیره تولید مشکلاتی دارد.

وی تأکید کرد: تلاش می‌شود چرخ تولید چرخیده و سعی می‌کنیم در کنار جامعه کارگری و کارفرمایی باشیم.

معاون روابط کار وزارت مردم با اشاره به این‌که در این وزارتخانه به اصل سه‌جانبه‌گرایی اعتقاد کامل وجود دارد، تصریح کرد: یعنی این‌ که باید در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری شرکای اجتماعی همواره در کنار ما باشند تا با آن‌ها تشریک مساعی کنیم.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین تصریح کرد: تلاش ویژه‌ای در این وزارت انجام می‌شود تا شرکای اجتماعی نقش مؤثر خود را ایفا کنند لذا برای اولین بار بعد از ۴۰ سال در هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی نماینده کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی عضو شده است.

رعیتی‌فرد گفت: در هیأت امنای تأمین اجتماعی چهار نفر از شرکای اجتماعی حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: چند هدف اصلی و کلی در در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله زیست‌ بوم اشتغال، رفع فقر مطلق با اصلاح نظام یارانه‌ای دهک‌های پایین و ساماندهی بنگاه‌های اقتصادی وابسته در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: 48085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =