پیگیری امضای تفاهم‌نامه‌های جدید توسط مجموعه تلاش

مدیرعامل مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش از پیگیری برای امضای تفاهم نامه‌های جدید خبر داد.

داوود سالمی مدیرعامل مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در حاشیه مراسم امضای یادداشت تفاهم با صندوق ذخیره بسیجیان بیان کرد: مجموعه فرهنگی تلاش در دولت جدید و با سیاست‌های ابلاغی وزیر محترم، موضوعات فرهنگی، رفاهی و ورزشی را پیگیری می‌کند.

وی افزود: شعار مجموعه، تلاش برای گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

سالمی گفت: در این مجموعه هم بسترهای فرهنگی و هم رفاهی را خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های بسیج، قرار است طی تفاهم‌نامه امضا شده امروز، بسیج را دعوت کنیم و بسیجیان برنامه‌های خود را در مجموعه فرهنگی تلاش اجرا کنند.

مدیرعامل مجموعه تلاش یادآور شد: این مجموعه بستری بسیار مهیا برای فعالیت‌های فرهنگی است و با امضای تفاهم نامه انشاءالله در روزهای آتی اجرای برنامه‌های فرهنگی رقم خواهد خورد.

سالمی عنوان کرد: رویکرد ما در مجموعه، فرهنگی است و در گذشته این رویکرد فرهنگی اصلا لحاظ نشده بود. عملیاتی کردن برنامه‌های فرهنگی با تفاهم‌نامه بسیج امکان‌پذیر می‌شود.

وی گفت: در حقیقت اشتراکات فرهنگی را که با بسیج داریم‌ در قالب برنامه‌های عملیاتی در تلاش اجرا خواهیم کرد.

سالمی افزود: پتانسیل‌های بسیج بسیار مناسب است و رویکرد ما هم فرهنگی و انقلابی است و هر نهادی که در راستای برنامه‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند، می‌تواند از این بستر استفاده کند.

وی از امضای تفاهم‌نامه‌های جدیدی خبر داد و اضافه کرد: قصد داریم تفاهم نامه با چند نهاد دیگر امضا کنیم و در حال رایزنی هستیم که این تفاهم نامه‌ها امضا شود. در برنامه بعدی با صندوق عشایری تفاهم نامه امضا می‌شود.

مدیرعامل مجموعه تلاش ادامه داد: می‌توانیم با سازمان بهزیستی هم تفاهم نامه امضا کنیم و این تفاهم نامه‌ها طلیعه برنامه‌های فرهنگی مجموعه تلاش خواهد بود.

کد خبر: 47984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =