آجورلو: هر کسی چوب لای چرخ استقلال بگذارد مقابلش می‌ایستم

 مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خیلی‌ها دوست ندارند استقلال قهرمان شود، هر کسی که بخواهد چوب لای چرخ استقلال بگذارد مقابلش می‌ایستم، ما در زمین حرفمان را می‌زنیم و بردها را به دست می‌آوریم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، مصطفی آجورلو روز شنبه در مراسم هم اندیشی که با موضوع خصوصی سازی باشگاه استقلال با حضور رییس سازمان خصوصی‌سازی، مدیرعامل شرکت فرابورس و پیشکسوتان باشگاه استقلال برگزار شد، اظهار داشت: اگر من پیش از این می‌خواستم حرفی را بزنم احتیاج به نوشته و یا خواندن از روی کاغذ را نداشتم اما الان اگر می‌خواهم حرف بزنم باید مراقب باشم که چیزی نگویم که باعث شود اتحاد استقلال از بین برود.

وی افزود: اگر استنقلال تا اینجا موفق شده و به اینجا رسیده آرامش و اتحاد بوده است، خیلی‌ها این شرایط را باور نمی‌کردند اما ما خودمان را باور کردیم که می‌توانیم و تا حالا توانسته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ما ۱۱ بازی در لیگ برتر و بازی‌هایی در جام حذفی داریم که روی هر دو جام حساب کرده‌ایم.

آجورلو تصریح کرد: در این ۴۰ سال که در ورزش هستم سه ماه است که سخت‌ترین شرایط را پشت سر گذاشته‌ام، خیلی‌ها دوست ندارند استقلال قهرمان شود، هر کسی که بخواهد چوب لای چرخ استقلال بگذارد مقابلش می‌ایستم. صبح وریا غفوری را به دفترم دعوت کردم و خبرنگاری گفت خیلی پرسش دارم اما جواب دادم مهم‌ترین مساله برای ما قهرمانی است.

وی خاطرنشان کرد: هر روز برای ما مانع درست می‌کنند، ما باید آرامش داشته باشیم، نباید آتش بیار معرکه شویم و آرامشان را به هم زنیم.

مدیرعامل استقلال اعلام کرد: این تیم استقلال به لطف خدا قهرمان می‌شود، من مثل خیلی‌ها نیستم که در فضای مجازی بگویم قهرمان در فضای مجازی مشخص می‌شود، ما در زمین حرفمان را می‌زنیم و بردها را به دست می‌آوریم.

آجورلو اظهار داشت: روز اولی که فرهاد مجیدی که هدایت استقلال را بر عهده گرفت من به او گفتم ۷۵ امتیاز می‌خواهم و حتم دارم می‌تواند این تعداد امتیازات را به دست آورد.

وی درباره ماجرای خدمت سربازی محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی گفت: آیین‌نامه می‌گوید بازیکن رجیستر شده آن هم در تیم ملی پس چرا نمی‌گذارید این بازیکن در تیم ملی بازی کند. او ۲۸ سال سن دارد.

من درباره این موضوع با آقایان اشتری، مهری، زاده کمند و دیگر دوستان ملاقات کرده و حرف زدم، من دنبال قانون هستم و مثل برخی‌ها دنبال این نیستم که سنگ‌اندازی کنم، همه هویت من قانون است، چرا کسی صدایش بلند نمی شود و بگوید آقای آجورلو حرفت غیر قانونی است؟ این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و  بازیکن ما است اما درباره سیاوش یزدانی باید بگویم که او ۳۰ ساله است و قانون می‌گوید او سرباز  است ولی قانون می گوید از ۸ اسفند سرباز است چرا از یک اسفند او را فراخواندید؟ چرا پشت درب‌های بسته تصمیم می‌گیرید، پشت درب این اقدامات را انجام می‌دهید، می‌گویند واهمه داریم در فضای مجازی به ما بد و بیراه بگویند، از چه چیزی می‌ترسید و واهمه دارید، قانون را اجرا کنید، من با اطمینان می‌گویم به هیچ کس اجازه نمی‌دهم برای فرصت‌های قانوین باشگاه استقلال پشت درب‌های بسته تصمیم گیری کنند.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: چرا یزدانی را زودتر فراخواندند، و سهمیه سپاه است و نمی‌تواند به فجر برود. در لیگ یک هم که تیمی متعلق به سپاه وجود ندارد. پس یزدانی کجا برود. پادگان؟ دستور بالاترین مقام را برای شما گرفتم که کمک کنید سجادی این نامه را نوشته که مرجع تشخیص بازیکن ملی وزیر ورزش و فدراسیون است شما چه کسی هستید که تشخیص دهید این بازیکن ملی است یا نه؟

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان سابق استقلال به دنبال این هستند با مطالباتی که دارند از استقلال امتیاز کسر کنند اما من به آنها می‌گویم پول شما دست ما امانت است و به زودی پول که وارد باشگاه شد به همه شما تسویه حساب خواهیم کرد.

آجورلو تاکید کرد: ۱۵ اسفند روز ملی ماست ما باید مال مردم را به خودشان بدهیم، من دوست دارم آخرین مدیرعاملی باشم که دولت منصوب می‌کند و بعد از آن فرایند خصوصی‌سازی را مدیرعامل تعیین می‌کند. هر کس در استقلال بوده، بازی کرده و زحمت کشیده سهم خواهد داشت حتی مرحوم سهراب بوقی.

وی ادامه داد: من باید بهترین تصمیم را برای ۳۵ میلیون هوادار استقلال بگیرم، اینکه چرا قیمت باشگاه استقلال کم است ما دعواهای خودمان را کرده‌ایم، من به آنها گفتم اگر یک شرکت ۳۵ میلیون هوادار داشته باشد چه خواهد شد؟ این کار قیمت و عدد ندارد. اگر بخواهید به هر فرد یک فرصت اقتصادی ۵۰۰ هزار تومانی بدهید قیمت این باشگاه ۱۷ هزار میلیارد تومان می‌شود شما چگونه ۳ هزار میلیارد حساب کردید؟

مدیرعامل استقلال گفت: برخی‌ لابی می‌کنند استقلال قهرمان نشود، اگر مدیران گذشته توان دفاع کردن از حقوق استقلال را نداشتند من دارم. از فرهاد مجیدی تشکر می کنم همیشه من گفتم چرا به مربیان خارجی فرصت می‌دهیم ولی این فرصت را به مربی جوان خودمان نمی‌دادیم. حالا می گویم چرا از فرهاد مجیدی حمایت نکنم؟

وی گفت: یکی از دو بازیکن استقلال سرباز است، حرف من این است چرا او به جای کمک به تیم ملی به پادگان برود، لطفا در حق تیم ملی و این بازیکن جفا نکنید، او به درد تیم ملی می‌خورد، و باید به نامه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال توجه شود.

 
 
 

کد خبر: 47807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =