رونمایی از سطوح درآمدی جدید بیمه‌شدگان صندوق بیمه کشاورزان

با حضور حجت الله عبدالملکی در غرفه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در اولین نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم، از سطوح درآمدی جدید صندوق رونمایی شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه دستاوردهای شش ماه وزارت مردم گفت: با افزایش سطوح درآمدی بعد از ۱۵ سال به دنبال برقراری عدالت در پرداخت ها هستیم، افراد می توانند با پرداخت بیشتر از این پس از حقوق و مزایای بالاتر بهره مند شوند

وی با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۶۱ هزار بیمه شده فعال در ۳۱ استان کشور دارد، گفت: این صندوق به عنوان تنها نهاد بیمه ای کشور به طور خاص خدمات خود را به کشاورزان ، روستاییان و عشایر ارائه می دهد. عبدالملکی در حاشیه دیدار از غرفه این صندوق گفت : در جهت تحقق عدالت اجتماعی و برقراری عدالت در حقوق و مستمری کشاورزان، روستاییان و عشایر نسبت به سایر حقوق بگیران در دیگر صندوق ها این افزایش ۶۰ درصدی بعد از ۱۵ سال مصوب شده است.

وی گفت: تلاش ما این است که سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به بیمه شدگان را افزایش دهیم و از این طریق بتوانیم زندگی مطلوب‌تری را برای کشاورزان ، روستائیان و عشایر رقم بزنیم.

وزیر کار با بیان این‌که کاهش دغدغه های اقتصادی و معیشتی بیمه شدگان تحت پوشش به ویژه اقشار محروم و آسیب پذیر و کم برخوردار از اولویت های اصلی می باشد تصریح کرد: این افزایش حقوق به صورت متوسط افزایش حداقل ۴۰ درصدی و حداکثر ۷۸ درصدی حقوق و مستمری پرداختی به مستمری بگیران جدید را به همراه خواهد داشت.

وی افزود : این افزایش سطوح می تواند جذابیت و انگیزه برای عضویت افراد فاقد پوشش بیمه اجتماعی را ایجاد نماید.

در پایان سطوح درآمدی سال ۱۴۰۱ به امضای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.

کد خبر: 47799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =