توسعه بیمارستان تامین اجتماعی پارس آباد در دستور کار است

فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با رئیس بیمارستان تامین اجتماعی ارس پارس آباد از پیگیری توسعه فضای فیزیکی درمانی این بیمارستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر غفور شاهی زارع رئیس بیمارستان تامین اجتماعی ارس پارس آباد با حضور در فرمانداری شهرستان پارس آباد با دکتر فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کادر درمان بیمارستان ارس که به عنوان مدافعان سلامت خط مقدم سلامتی مردم تلاش مضاعف می کنند، افزود: بیمارستان تامین اجتماعی ارس در کنار بیمارستان های امام خمینی و شهدای این شهرستان برای ارائه خدمات درمانی و تشخیصی، نقش بسزائی داشته است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل به جهت اختصاص بودجه و اعتبارات لازم برای توسعه فضای فیزیکی درمانی و ارتقای هتلینگ، استاندارسازی و خرید تجهیزات پیشرفته پزشکی در این بیمارستان اظهار کرد: استمرار و ارائه خدمات درمانی و تشخیصی در درمانگاه های این بیمارستان نیاز مردم و بیمه شدگان این شهرستان است.

امامی همچنین از پیگیری توسعه ساختمان درمانی با الحاق ساختمان اداره تامین اجتماعی به این بیمارستان و انتقال اداره تامین اجتماعی به مکانی مناسب خبر داد و افزود: نرخ رشد مثبت جمعیتی و مهاجر پذیر بودن و مرکزیت ثقل شمال استان بودن این شهرستان و حضور جمعیت فعال کارگری باعث رشد روز افزون به خدمات درمانی است.

در این دیدار دکتر شاهی زارع ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان پارس آباد به جهت پیگیری مسائل و مشکلات درمانی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی این شهرستان گفت: در این دوره سخت و دشوار شیوع بیماری کرونا، کادر درمانی و سایر کارکنان بیمارستان ارس همکاری در خور توجه و شایانی با سایر مراکز درمانی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به ارتقای هتلینگ و استاندارد سازی دو بخش بلوک زایمان و بخش مردان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال افزود تا پایان امسال هم دو بخش از این بیمارستان برای باز سازی و ارتقای هتلینگ آماده می شود.

کد خبر: 4778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =