جدال سپاهان و تراکتور در حال و هوایی متفاوت

دو تیم قدیمی و پرطرفدار فوتبال ایران در حال و هوایی متفاوت دیدار هفته بیستم را رودرروی یکدیگر برگزار خواهند کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، یکی از دیدارهای مهم هفته بیستم لیگ برتر که دوشنبه 9 اسفندماه برگزار می‌شود، دوئل تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان است؛ دیداری که در آن تراکتور برای فرار از منطقه سقوط به لیگ یک به 3 امتیاز آن نیاز دارد و در مقابل سپاهان برای تثبیت موقعیت سوم جدولی و پایان دادن به روزهای پرنوسان و بحرانی خود، برای کسب برد به تبریز سفر می‌کند.

دیدار رفت این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما حالا برای بازگشت کاملاً شرایط تغییر کرده است، چرا که دو تیم در شرایطی بحرانی به سر می‌برند و نکته‌ی مهم‌تر پایان همکاری سولدو با تراکتور و استعفای نویدکیا از هدایت سپاهان است تا برای نخستین‌بار در تاریخ دوئل‌های این دو تیم، بدون سرمربی به مصاف هم بروند!

بعد از برکناری سولدو، مدیران تراکتور با ساغلام مذاکراتی را انجام داده‌اند اما در فاصله 48 ساعت تا انجام این مسابقه هنوز تکلیف سرمربی کروات مشخص نیست؛ در مقابل مدیران سپاهان استعفای نویدکیا را رد کردند اما این سرمربی جوان حاضر به ادامه همکاری نیست و مجدداً از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

باید دید آستانه دیدارهای هفته‌ی بیستم لیگ برتر، آیا مدیران تراکتور و سپاهان موفق می‌شوند تکلیف کادرفنی خود را برای ادامه فصل مشخص کنند یا در اتفاقی جالب‌توجه و عجیب، دو تیم با کادرفنی موقت در بازی هفته بیستم مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

کد خبر: 47749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =