پرسپولیس ۱ - ۱ گل‌گهر / تقسیم امتیازات در سیرجان

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خارج از خانه مقابل گل گهر سیرجان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا امیدهایش برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر کمتر از قبل شود.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷ تیم گل گهر سیرجان در خانه به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس رفت. سیرجانی‌ها در شرایطی به مصاف تیم رده دومی پرسپولیس رفتند که در پایان هفته هجدهم در رده ششم جدول رده بندی مسابقات ایستاده بودند.

تیم فوتبال پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و حامد پاکدل به میدان رفت و در آن طرف میدان تیم گل‌گهر با ترکیب محسن فروزان، آرمین سهرابیان، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی صف آرایی کردند.

پرسپولیسی‌ها سال گذشته با پنج گل شکست سنگینی را به گل‌گهر در سیرجان تحمیل کردند و این بازی برای شاگردان قلعه‌نویی انتقامی محسوب می‌شد. با توجه به بازی‌های پیشین دو تیم در لیگ برتر هواداران انتظار یک بازی پرگل و پر اتفاق را می‌کشیدند. همین گونه هم شد و پرسپولیسی‌ها با زدن گل زود هنگام نشان دادند که قرار است شاهد بازی پرگلی باشیم.نفوذ رامین رضاییان از سمت راست و سانتر خوب او پاکدل را در موقعیت گلزنی قرارداد و توپ با شیرجه حامد پاکدل وارد دروازه شد. گل‌گهری‌ها اعتراض شدیدی به این گل داشتند و معتقد بودند پاکدل با دست گل زده است.گل پرسپولیس بحث برانگیز بود و نیمکت گل‌گهر و بازیکنان این تیم را در شوک فرو برد چرا که آنها انتظار اعلام شدن خطای هند پاکدل را داشتند.

پس از گل پرسپولیس بازی خشن شد و برخوردهای پرتعدادی به همراه اعتراض بازیکنان به وجود آمد. در ادامه و در دقیقه ۳۲ بازی گل‌گهر از سمت چپ صاحب ضربه ایستگاهی شد و سانتر خوب سعید صادقی با ضربه سر استنلی بلند قامت همراه شد و دروازه لک فرو ریخت.

در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

کد خبر: 47620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =