رسانه موجب کاهش یا تشدید موضوعات جامعه می‌شود

معاون سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) صداو سیما گفت: مسائل و موضوعات جامعه وقتی در قالب رسانه قرار می گیرد آنها را می توانند تشدید یا کاهش دهند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، علی سعد روز چهارشنبه در چهارمین کنگره آنلاین بین المللی و سی و ششمین همایش مددکاری اجتماعی در ایران به مناسبت روزهای ملی و جهانی مددکاری اجتماعی با موضوع مددکاری اجتماعی و ادغام اجتماعی در سخنرانی خود گفت: اهمیت رسانه در جهان برکسی پوشیده نیست و این وضعیت موضوعات جامعه در جریان رسانه‌ها، با وجود گسترش شبکه های اجتماعی و قطبی شدن جامعه در این فضاها و در کنار آنها شکل دیکتاتوری پلتفرم ها است.
سعد ادامه داد: موانع ادغام اجتماعی گروه های مهاجر در پژوهش ها دیده شده است. در حال حاضر با تعداد بسیاری از رسانه های اجتماعی و جهانی روبرو هستیم و قبلا به دلیل عدم توجه به این موضوع که توسط دولت قبل شاهد دادن مجوز به سریال‌هایی بودیم که فاصله های طبقاتی و اشرافی گری بیشتری می کرد بودیم.
وی تصریح کرد: نگاه اجتماعی به تنظیم گری در حوزه فعالیت ساترا قرار داد. این نگاه با شکل گیری معاونتی در مجموعه ساترا در حال فعالیت است و با سمن های دغدغه مند در حوزه اجتماعی تعامل هایی صورت گرفته است.
 معاون سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) صداو سیما ادامه داد: اینکه پلتفرم های در چه حوزه هایی نیاز به ارائه خدمات خاص به جامعه معلولان دارند توسط ساترا دنبال شده است.
کد خبر: 47581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =