رضایت ۷۶ درصدی بیمه‌شدگان از خدمات تامین‌اجتماعی

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان با اعلام اینکه در مراکز این مدیریت سالیانه بیش از ۱۳ هزار بیمار بستری و بیش از ۶ هزار عمل جراحی انجام می‌شود، افزود: همچنین حدود ۲۹۰ هزار بیمار در مراکز درمانی سرپایی تامین‌اجتماعی استان پذیرش می‌شوند و این خدمات منجر به به ایجاد رضایت‌مندی ۷۶ درصدی مراجعه کننده‌ها شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، دکتر مهدی نیک‌سیرت تجهیزات و امکانات درمانی بیماران کرونا را در مراکز بستری مناسب دانست و گفت: در بیمارستان امام حسین (ع) ۱۰ تخت ویژه ICU و در بیمارستان امید ابهر نیز ۴ تخت ویژه برای بیماران اختصاص یافته است که این تخت‌ها مجهز به سیستم‌های تنفسی ونتیلاتور و اکسیژن‌ساز بوده و نیز مخزن اکسیژن مایه و کپسول‌های ۴۰ لیتری به میزان مناسب وجود دارد.

وی درخصوص دسترسی مراکز درمانی به داروهای مورد نیاز بیماران کرونا، اظهار کرد: این مدیریت داروهای مورد نیاز بیماران را به میزان کافی فراهم کرده است و حتی در پیک‌های کرونا که داروهای اختصاصی مورد نیاز بود، با کمبودی مواجه نشدیم. در این پیک ششم نیز با توجه به اینکه اغلب بیماران سرپایی هستند، مشکلی در زمینه تامین دارو ایجاد نشده و داروهای عمومی عفونی مانند آزیترومایسین به تعداد مناسب تهیه و ذخیره شده‌ است.

آمار ارائه خدمات

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان با اشاره به فعالیت ۱۰۴ پزشک عمومی و متخصص در تامین‌اجتماعی ادامه داد: در مراکز این مدیریت سالیانه ۱۳ هزار و ۸۲۲ بیمار بستری شده و ۶۲۹۷ عمل جراحی انجام می‌شود. همچنین ۲۸۹ هزار و ۳۲ بیمار در مراکز درمانی سرپایی تامین‌اجتماعی پذیرش می‌شوند و این خدمات منجر به ایجاد رضایت‌مندی ۷۶ درصدی مراجعه کننده‌ها شده است.

نیک‌سیرت تصریح کرد: علاوه بر آن این مدیریت با ۵۷۴ مرکز درمانی شامل بیمارستان، پلی‌کلینیک، درمانگاه و ۲۳۰ پزشک عمومی و متخصص و مراکز پاراکلینیک طرف قرارداد است.

وی افزود: خوشبختانه این استان در تولید نسخه الکترونیک نیز در بین شش استان اول کشور قرار دارد و با توجه به شعار محوری مدیرعامل سازمان، مبنی بر «تحول، عدالت و اعتماد» امید است با رشد روزافزون کمی و کیفی خدمات به ۵۶۸ هزار بیمه شده تامین‌اجتماعی زنجان، شاهد رضایت‌مندی حداکثری آن‌ها باشیم.

کد خبر: 47158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =