کلانتری: بازیکنان جدید فجر انگیزه دارند

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید برای موفقیت تیمش باید برنامه‌ریزی درستی صورت بگیرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، اصغر کلانتری، سرمربی فجرسپاسی بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: یک رابطه‌ای میان آبادان و شیراز از سال‌های گذشته بوده است و ما خوشحال هستیم که نفت آبادان به شیراز آمده و خاطرات گذشته مرور شده است. به آقای منصوریان خوش‌آمد می‌گویم. با وجود مشکلاتی که نفت آبادان داشت، با درایت منصوریان، شرایط بهتری رقم خورد. با احترامی که برای نفت آبادان قائل هستیم، باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. چند بازیکن ما به کرونا مبتلا شدند و در بازی هفته پیش هم حضور نداشتند. چند بازیکن هم به تمرینات برگشتند اما بازیکنان جدید و بازیکنان خودمان، یک مجموعه خوبی درست کرده‌اند و امیدوارم با حمایت کل مجموعه، بازی خوبی مقابل نفت آبادان داشته باشیم.

کلانتری افزود: آقای فرهاد پورغلامی قرار بود اول فصل به تیم اضافه شوند اما این اتفاق رخ نداد. در نیم فصل من باز این پیشنهاد را دادم و باشگاه هم در این رابطه اقدامات لازم را انجام داد. ما باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم و برای انسجام بیش‌تر، باید تمرکز بیش‌تری داشته باشیم. کل مجموعه در حال حاضر شبانه‌روزی برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

او ادامه داد: تیمی که می‌خواهد پیروز باشد، باید روی تمام  جزییات کار کند. ما یک تیم تهاجمی مد نظر داریم که موفعیت‌هایش به گل تبدیل شود. باشگاه فجر در حد توان خود بازیکنانی را جذب کرده است و این بازیکنان با دید باز به جمع تیم اضافه شده‌اند. این بازیکنان انگیزه دارند و این انگیزه کمک زیادی می‌تواند به تیم بکند. تیم صنعت نفت آبادان کادر فنی خوبی دارد و ما چند بازی گذشته این تیم را دیده‌ایم. تیم ما قرار است با رعایت اصول مورد نظر، سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

کد خبر: 47039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =