باید پدیده را شکست دهیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که حتما تیمش باید بازی با پدیده را ببرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با پدیده، اظهارکرد: سه امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است. با احترام به حریف که در چند بازی اخیر عملکرد خوبی انجام داده است و می دانم بازی سختی با پدیده داریم ولی باید تلاش کنیم تا ببریم و شرایط روحی بازیکنان تغییر کند.

وی عنوان کرد: برد در دیدار فردا برای ما خیلی مهم است اما هم باید آرامش داشته باشیم و هم تلاش کنیم تا بازی را ببریم و به خودمان شکل دهیم تا در بازی‌های آینده راحت‌تر بازی کنیم و امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: باتوجه به فضایی که در سازمان لیگ و فدراسیون است، متاسفانه نتوانستیم مجوز بازی برخی از نفراتی که جذب کردیم را بگیریم. در حال حاضر فقط اسدی، جبوری و مشایخ را در بازی با پدیده داریم، این در حالی است که خیلی از بدهی‌ها پرداخت شده است ولی سازمان لیگ و فدراسیون به تسویه حساب با برخی نفرات اصرار و تاکید دارند.

وی ادامه داد: اما وقتی خود ما طلب داشتیم، اتفاقی نمی‌افتاد و نمیدانم داستان چیست. ما وقتی طلب داشتیم چند سال بعد 30 تا 40 درصد طلب هایمان را می‌بخشیدیم تا مابقی پول را بگیریم اما داستان برای تعدادی متفاوت است. به هر حال امیدوارم هفته آینده مجوز سایر نفرات را بگیریم.

وی درباره پرداختی با بازیکنان تمیش نیز گفت: ۱۰ درصد از طلب بازیکنان پرداخت شد که باشگاه تشکر می‌کنم اما واقعا مشکلات و مسائل زیادی در بحث پشتیبانی مالی داریم و جا دارد همه از جمله مسئولان شهری کمک کنند تا بتوانیم با اتحاد، نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم.

کد خبر: 47033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =