استقلال با مجوز به حردانی و آمانوف بازی داد

 به نظر می‌رسد با توجه به ضمانت‌هایی که باشگاه استقلال برای پرداخت بازیکنان داخلی خود در اختیار سازمان لیگ قرار داده است تغییری در نتیجه بازی با ذوب‌آهن به وجود نخواهد آمد و خطری آبی‌پوشان تهرانی تهدید نمی‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف ذوب‌آهن رفت و به برتری یک بر صفر دست یافت.

پس از این مسابقه باشگاه ذوب‌آهن از استقلال به کمتیه انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد و خواهان تغییر نتیجه این مسابقه شد.

باشگاه ذوب آهن معتقد است با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل شکایت فرشید باقری و فرشید اسماعیلی، این تیم نمی‌تواند از بازیکنان جدید خودش استفاده کند.

در این باره با یکی از مسوولان باشگاه استقلال تماس گرفتیم و او به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: به طور حتم مشکلی استقلال را تهدید نمی‌کند چرا که کارت بازی عزیزبک آمانوف و صالح حردانی از سوی سازمان لیگ صادر شده است و مدارک لازم را در اختیار آنها قرار داده بودیم.

وی افزود: باشگاه استقلال ضمانت‌های لازم را برای پرداخت بدهی بازیکنان داخلی در اختیار سازمان لیگ  قرار داده است و به طور حتم اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر: 47005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =