۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 46848
حضور روبرتو کارلوس در عراق!

کلایورت و روبرتو کارلوس در یک مسابقه دوستانه در اربیل عراق شرکت خواهد کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، باشگاه ورزشی اربیل عراق اعلام کرد که ورزشگاه فرانسو حریری در مرکز اربیل میزبان مسابقه دوستانه بین روبرتو کارلوس ستاره برزیلی و پاتریک کلایورت ستاره سابق هلندی خواهد بود.

این باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد: یک بازی دوستانه با حضور اسطوره های فوتبال، روبرتو کارلوس برزیلی و پاتریک کلایورت هلندی در ورزشگاه فرانسو حریری در مرکز شهر اربیل برگزار خواهد شد.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این مسابقه روز بیست و سوم ماه جاری و با حمایت مالی یک شرکت برگزار می‌شود و به زودی بلیت هایی برای هوادارانی که مایل به حضور در این مسابقه هستند تهیه خواهد شد.

پاتریک کلایورت ستاره هلندی پیش از این در سال 2017 در مسابقه تیم اسطوره های جهان و ستارگان فوتبال عراق شرکت کرده بود؛ آن بازی که در ورزشگاه شهر ورزشی استان بصره برگزار شد، با نتیجه ۵-۴ به سود اسطوره های جهان به پایان رسید.

در آن دیدار کلایورت ستاره تیم اسطوره های جهان بود و سه گل برای این تیم به ثمر رساند؛ دو گل دیگر را روبرت پرز فرانسوی و لوئیس گارسیا اسپانیایی به ثمر رساندند. همچنین یونس محمود، رزاق فرحان، نشاط اکرم و احمد منجد برای تیم فوتبال ستارگان عراق گلزنی کردند. در این دیدار عماد هاشم، دروازه‌بان اسطوره های جهان عراق با شکستگی پا دچار مصدومیت شد.

آن مسابقه همچنین آخرین حضور احمد راضی اسطوره فقید فوتبال عراق بود که هدایت ستارگان فوتبال عراق را بر عهده داشت.

کد خبر: 46848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =