احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی شد

سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: "تأمین اجتماعی یک سازمان خدمت‌محور است و ارتباط موثر، هدفمند و سازمانی با استان‌ها و بین صف و ستاد از مسائل بسیار مهمی است که معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها در این حوزه نقش محوری دارد. باید شرایط سازمان را از منظر مخاطبین بررسی کنیم و ببینیم که در حوزه فرهنگی با چه چالش‌هایی مواجه هستیم و راهکار برون رفت از چالش‌ها را نیز شناسایی کنیم. "

به گزارش آتیه آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید میرهاشم موسوی در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی با آحاد جامعه ارتباط دارد و خدمات این سازمان در بخش‌های مختلف بر زندگی مردم اثر گذار است. ما امانتدار شرکای اجتماعی سازمان هستیم و باید برای انجام صحیح وظایف تلاش کنیم. معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها بستر تنظیم‌گری برای ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با آحاد جامعه است. "

دکتر موسوی افزود: "تشکل‌های شرکای اجتماعی فعالیت اثربخشی برای ارتباط تأمین اجتماعی با عموم مردم دارند و ارتباط ساختارمند و منظم معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها با تشکل‌ها اهمیت زیادی برای سازمان تأمین اجتماعی دارد. مفاهیم تحول، عدالت و اعتماد که به عنوان راهبرد مدیریتی در سازمان تأمین اجتماعی با جدیت پیگیری می‌شود؛ در حوزه فرهنگی برای پیشبرد و پیاده‌سازی این مفاهیم نیازمند فعالیت اثربخش هستیم و مجموعه سازمان در حوزه های مختلف با حوزه فرهنگی و اجتماعی همکاری خواهند کرد. "

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: "فعالیت فرهنگی محتوای اصلی بسیاری از فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی است و با توجه به سرعت بالای تحولات فرهنگی و تکنولوژی باید افق‌های فرهنگی را مورد توجه قرار دهیم و فراگیر شدن و اجتماعی شدن سازمان تامین اجتماعی را در حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها پیگیری کنیم. باید شرایط سازمان را از منظر مخاطبین بررسی کنیم و ببینیم که در حوزه فرهنگی با چه چالش‌هایی مواجه هستیم و راهکار برون رفت از چالش‌ها را نیز شناسایی کنیم. جوهره کار فرهنگی در حوزه دین است. مقام معظم رهبری می‌فرمایند که کار فرهنگی درست، کاری است که جوان ما را انقلابی بار آورد. بنابراین کار فرهنگی درست در سازمان تامین اجتماعی نیز کاری است که مجموعه سازمان را انقلابی بار آورد. و هدف نهایی ما در حوزه فرهنگی تحقق این موضوع است. "

دکتر موسوی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی یک سازمان خدمت محور است، گفت: "ارتباط با استان‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد و ارتباط موثر، هدفمند و سازمانی با استان‌ها و بین صف و ستاد از مسائل بسیار مهمی است که همه معاونت‌های تخصصی در این زمینه نقش دارند و معاونت امور استان‌ها در این حوزه نقش محوری دارد. "

در پایان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از زحمات و تلاش‌های عادل دهدشتی، معاون سابق فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های این سازمان قدردانی و برای احمد اسفندیاری در پذیرش این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

عادل دهدشتی، معاون سابق فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: "خدا را شاکرم که توفیق حاصل شد و حدود دو و نیم سال در خدمت سازمان تامین اجتماعی بودیم و کارهای ارزشمندی صورت گرفت که حاصل زحمات همکاران است و برای من تجربه گرانبهایی بود. برای آقای اسفندیاری در تصدی این مسئولیت و تحقق اهداف سازمانی آرزوی موفقیت دارم. "

احمد اسفندیاری، معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: "از حسن اعتماد دکتر موسوی که عرصه خدمت‌گذاری جدیدی را برای بنده باز کردند تشکر میکنم. نیازمند همکاری همه همکاران هستیم و از زحمات و تلاش‌های آقای دهدشتی در دوره تصدی این مسئولیت قدردانی می‌کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. "

در حکم انتصاب صادر شده توسط دکتر سید میرهاشم موسوی آمده است:

جناب آقای احمد اسفندیاری

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها منصوب می شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری، در تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید:

  • تمرکز راهبردی بر مسائل فرهنگی سازمان و جامعه هدف با مواجهه ایجابی با چالش‌های درونی و بیرونی از منظر توسعه و ارتقاء فرهنگ دینی.
  • توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذی‌نفعان با سرلوحه قراردادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی.
  • نظارت مستمر بر امور فرهنگی و خدمات به ذی‌نفعان در کلیه زیرمجموعه‌های بیمه‌ای، درمانی و سرمایه‌گذاری و ارتقاء وضعیت با استفاده از تولیدات و محصولات فرهنگی متناسب با جامعه هدف.
  • تعامل و ارتباط سازنده مستمر و دو سویه با تشکل‌های قانونی و شرکاء اجتماعی از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت در تأمین اجتماعی
  • هماهنگی و همدلی با کلیه معاونت‌ها، مشارکت و تعامل با بخش‌های بیمه‌ای، درمانی و سرمایه‌گذاری جهت ارائه خدمات مطلوبتر به ذی‌نفعان
  • تمرکز راهبردی بر مسائل استان‌ها و نظارت مستمر جهت تحقق برنامه سازمانی در استان‌ها.
  • تعامل سازنده مؤثر با مقامات ملی، استانی و محلی در راستای تبیین بهنگام دیدگاه‌ها و مواضع و رویکردهای کلان سازمان.
  • استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و شایسته‌گزینی در انتصابات.
  • ایجاد ساز و کار فرهنگی در جهت توسعه پوشش بیمه‌ای برای آحاد جامعه در جهت فراگیر شدن تأمین اجتماعی

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر: 46728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =