داغ شدن دوباره تنور لیگ با نبرد پایتخت‌نشینان

دو تیم استقلال و پرسپولیس پس از سه هفته تعطیلی امروز به مصاف حریفان خود می‌روند تا بار دیگر تنور لیگ برتر فوتبال را داغ کنند.

به گزارش آتیه آنلاین، لیگ برتر فوتبال ایران که به دلیل برگزاری بازی‌های تیم ملی درمسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به مدت سه هفته تعطیل شده بود، از روز گذشته مجدد از سر گرفته شد و امروز با برگزاری دیدارهای دو تیم استقلال و پرسپولیس به اوج هیجان خود باز خواهد گذشت. جایی که استقلالی‌ها در خانه از تیم ذوب آهن میزبانی خواهند کرد و پرسپولیس نیز به مصاف نساجی مازندران می‌رود.   دیداری که به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تیم نساجی در شهر ساری، به میزبانی شهر مشهد برگزار می‌شود.  

تیم فوتبال نساجی در شرایطی امروز مقابل تیم فوتبال پرسپولیس صف آرایی خواهد کرد که در حال حاضر و پیش از این مسابقه رتبه نهم جدول رده بندی قرار دارد. تیمی که در مسابقات اخیر خود چه در جام حذفی و چه لیگ برتر عملکردی قابل قبولی داشت و با نمایش خوب خود نظر کارشناسان را به خود جلب کرد. تیم نساجی مازندران امروز برای تداوم روند خوب خود و برای  کسب امتیاز به مصاف پرسپولیس می‌رود. بازیکنان نساجی اصلا نمی‌خواهند که تیمی سد راهشان شود و مسیر خوبشان را با توقف روبه رو کند؛ حتی اگر این تیم پرسپولیس یعنی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران باشد.

شاگردان الهامی پس از هفته هفتم لیگ برتر که مقابل تیم سپاهان در اصفهان تن به شکست دادند، دیگر شکستی را تجربه نکردند و حاصل تلاششان از ۹ بازی بعدی خود کسب ۳ پیروزی و تن دادن به ۶ تساوی بود. البته آن‌ها در جام حذفی هم موفق شدند ۲ پیروزی به دست بیاورند. تیم نساجی بسیار با انگیزه و مصمم است که پرسپولیس را با شکست بدرقه کند اما کار آسانی نخواهد داشت چرا که سرخ‌پوشان پایتخت برای کاهش اختلاف امتیاز خود با رقیب همیشگی‌شان، استقلال که حالا در صدر جدول مسابقات ایستاده است، بسیار با انگیزه است و به هیچ چیز جز پیروزی فکر نمی‌کند. ناکامی سرخ‌پوشان در بازی سوپر جام و از دست دادن جام قهرمانی موجب شده است که این تیم برای جبران آن شکست تلاش کند که با پیروزی برابر نساجی بازگشت خوبی در لیگ داشته باشد.

تیم فوتبال نساجی مازندران در صورت پیروزی احتمالی در این بازی مقابل پرسپولیس ممکن است تا رده هفتم جدول هم صعود کند. پرسپولیس که در فاصله ۳ امتیازی استقلال قرار دارد می‌تواند در صورت پیروزی احتمالی در این بازی به صورت موقت و قبل از آغاز بازی شاگردان مجیدی و ذوب آهن با این تیم هم امتیاز شود. سرخ پوشان با کمترین رفت و آمد در نقل و انتقالات مواجه بودند و تنها احمد گوهری را جانشین رادوشوویچ کردند و این در حالی است که نساجی نیز تنها یک بازیکن جدید به خدمت گرفته که آن هم متین کریم زاده از استقلال می‌باشد.  دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی امروز (یکشنبه) ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود.  

دیگر بازی حساس و جذاب این هفته از لیگ برتر فوتبال را تیم استقلال و ذوب آهن اصفهان برگزار خواهند کرد.   تیم فوتبال استقلال در شرایطی مقابل ذوب آهن قرار می‌گیرد که  وضعیت مطلوبی در صدر جدول دارد. آبی‌ها با  ۳ امتیاز  اختلاف نسبت به تیم دوم در موقعیتی هستند که با پیروزی مقابل ذوب آهن می‌توانند همچنان دراین جایگاه باقی بمانند. استقلال در بازی رفت هم ذوب آهن را برده بود و اگر در این بازی هم به برتری برسد، مانند هوادار دومین تیم را هم  رفت و برگشت شکست داده است.

 استقلال به خوبی می‌داند که هرگز نباید ۳ امتیاز این بازی را از دست بدهد چرا که دیگر مدعیان با انرژی و انگیزه‌ای مضاعف در پی رسیدن به صدر جدول هستند و اگر استقلال بخواهد در  امتیاز دادن دست و دلباز باشد بی‌شک جایگاهش در صدر جدول به مخاطره خواهد افتاد و حریفانی که برای صدر جدول دندان تیز کرده‌اند، به زودی جای این تیم در صدر را خواهند گرفت و کار را برای مجیدی و شاگردانش سخت خواهند کرد. تیم استقلال تنها و تنها برای قهرمانی می‌جنگد و تیمی که اشتباهاتش را کاهش دهد و فرصت رسیدن باقی تیم‌ها به خودش را ندهد شایسته قهرمانی است.  

تیم ذوب آهن، حریف امروز استقلال تیم رده یازدهم جدول است و دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که مجموع امتیازات استقلال از ۲ برابر امتیازات ذوب آهن هم بیشتر است. آبی پوشان با بهترین خط حمله و دفاع به کارشان در نیم فصل نخست خاتمه دادند و برای تثبیت صدرنشینی خود از همه ظرفیت شأن برای پیروزی در این دیدار استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد استقلال صدرنشین کار سختی برای شکست دادن تیم یازدهم جدولی ذوب آهن نداشته باشد، اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و یک تعلل کوچک شاید موجب شود که استقلال در این بازی تن به شکست دهد و از گرفتن هر سه امتیاز این نبرد خانگی محروم بماند.    تیم فوتبال استقلال در بازی امروز برابر حریف خود سیاوش یزدانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما آبی پوشان در این بازی بازیکن مصدومی ندارند.   دو تیم استقلال و ذوب آهن از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی با هم دیدار می‌کنند.

کد خبر: 46680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =