سلسه وبینارهای تخصصی مشاغل و مهارت‌های آینده برگزار می‌شود

معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، وبینار انقلاب صنعتی چهارم و پیامدهای آن بر اقتصاد ایران و نظام‌های آموزشی (ماهیت و چیستی انقلاب صنعتی چهارم در عرصه بین‌المللی) را با همکاری سازمان مدیریت صنعتی خوزستان برگزار می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین بهه نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، معاونت پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان سلسه وبینارهای  انقلاب صنعتی چهارم و پیامدهای آن بر اقتصاد ایران و نظام های آموزشی را با همکاری سازمان مدیریت صنعتی خوزستان برگزار می نماید.

موضوعات وبینار عبارتند از:

تاثیرات انقلاب صنعتی چهارم بر اقتصاد ایران – زمان برگزاری: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

تاثیرات انقلاب صنعتی چهارم بر نظام های آموزشی و فنی و حرفه ای – زمان برگزاری: ۴ اسفند ۱۴۰۰

این وبینار با هدف بررسی انقلاب صنعتی چهارم، و اثرات آن بر مشاغل و مهارتهای مورد نیاز و آینده پیش روی این صنعت در ایران و جهان، برگزار می‌شود. شرکت کنندگان با ویژگی های انقلاب صنعتی چهارم، ماهیت آن و مولفه های اصلی، تاثیر و تاثر آن از نظام های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و فناوریهای پشتیبان کننده در عرصه بین المللی آشنا خواهند شد.

شایان ذکر است موضوع انقلاب صنعتی چهارم در سه وبینار آنلاین متوالی برگزار خواهد شد. به افرادی که در سامانه Eskill.ir و در دوره آموزشی مربوطه شرکت نمایند و در سه وبینار حضور داشته باشند از طرف  سازمان مدیریت صنعتی خوزستان گواهینامه اعطا خواهد شد.

 علاقه مندان جهت شرکت در وبینار می توانند  به سایت https://www.eskill.ir مراجعه نمایند.

کد خبر: 46580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =