رونالدو از یونایتد جدا می‌شود؟

نشریه دیلی‌استار انگلیس مدعی شد کریستیانو رونالدو قصد دارد با مدیر برنامه‌اش درباره احتمال جدایی از منچستریونایتد در پایان فصل مذاکره کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ورزش‌سه، در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که کریستیانو رونالدو بعد از سه فصل حضور در یوونتوس خواهان جدایی از این تیم شد. در ابتدا گفته می‌شد که فوق ستاره پرتغالی در آستانه پیوستن به منچستر سیتی قرار دارد اما نهایتاً رونالدو در چرخشی عجیب به تیم سابق و محبوب خود یعنی منچستر یونایتد بازگشت.

هفته های آغازین حضور کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد فوق العاده سپری شد و او نشان داد که در این سن و سال نیز در فرم خوبی به سر می‌برد. با این حال نوسان زیاد تیم اوله گنار سولسشر که نهایتاً باعث اخراج این سرمربی نروژی شد، گریبان رونالدو را هم گرفت و او نیز از بهترین فرم خود فاصله گرفت.

بعد از جدایی سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک نه تنها اوضاع برای رونالدو بهتر نشده بلکه به نظر می‌رسد که تنش‌هایی بین این دو نفر نیز وجود دارد. از طرف دیگر فوق ستاره پرتغالی در هفته‌های اخیر با برخی مصدومیت ها نیز دست و پنجه نرم کرده است.

این اوضاع نه چندان خوب کریستیانو رونالدو در اولدترافورد باعث شده که طی هفته های اخیر شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی او از منچستریونایتد به گوش برسد. در همین راستا نشریه دیلی استار انگلیس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که برنده پنج باره توپ طلا قصد دارد به زودی مذاکراتی را با مدیر برنامه‌هایش رغم انجام داده تا در مورد آینده اش در یونایتد تصمیم گیری کند. در واقع اصلا بعید نیست که رونالدو در پایان فصل تصمیم به جدایی از یونایتد بگیرد.

کد خبر: 46523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =