روح‌الله عطاریان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه شد

حسن‌خانلو، قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی مطرح کرد: “تحول‌خواهی در چارچوب سیاست‌های کلان کشور و حفظ هویت سازمانی بایستی در اولویت فعالیت‌های رسانه‌ای سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد. در حوزه رسانه، کار تحولی از نقطه تماس با مخاطب شروع می‌شود. تحول‌خواهی و رفتار توأم با عدالت و حریت در رسانه از مسائل مهم است. رسانه باید در ارتباط مستمر و مؤثر با مردم باشد و با حریت و برای عدالت فعالیت کند تا خروجی موثری داشته باشد. "

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر حبیب‌الله حسن‌خانلو، قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه، با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: "وظیفه سازمان تأمین اجتماعی پیاده‌سازی و اجرای سیاست‌های کلان کشور است. ما وظیفه داریم که سیاست‌های تعیین شده را اجرایی کنیم و تصمیماتی را برای اجرای صحیح سیاست‌ها اتخاذ کنیم. باید همواره توجه داشته باشیم که تصمیماتی که اتخاذ می‌کنیم مغایرتی با سیاست‌های کلان کشور نداشته باشد. "

دکتر حسن‌خانلو افزود: "ما در سازمان تأمین اجتماعی و همین‌طور موسسات و شرکت‌های تابعه همواره به دنبال پیشرفت و توسعه هستیم. درباره نحوه اجرای برنامه‌های توسعه‌ای اما همواره باید حفظ هویت سازمانی تأمین اجتماعی را در اولویت قرار دهیم و در تمامی تصمیم‌گیری‌ها بدانیم که تحقق منافع کوتاه‌مدت نباید منجر به تضعیف یا کم‌توجهی به هویت سازمانی شود. "

دکتر حسن‌خانلو اجرای برنامه‌های تحولی را درچارچوب سیاست‌های کلان کشور و حفظ هویت سازمانی مورد تأکید قرار داد و گفت: "تحول همواره از نقطه تماس با مخاطبان اتفاق می‌افتد و سازمان تأمین اجتماعی نیز باید در نقطه تماس با مخاطبان به دنبال تحول باشد. در حوزه رسانه نیز کار تحولی از نقطه تماس با مخاطب شروع می‌شود. تحول‌خواهی و رفتار توأم با عدالت و حریت در رسانه از مسائل مهم است. برای رعایت عدالت باید نکات مثبت و منفی را در رسانه به صورت همزمان مورد توجه قرار دهیم. رسانه باید در ارتباط مستمر و مؤثر با مردم باشد و با حریت و برای عدالت فعالیت کند تا خروجی موثری داشته باشد. اگر به امکانات و ظرفیت‌های سازمان و موسسه آتیه به دقت توجه کنیم، می‌توانیم زمینه‌های تحول را بهتر از قبل شناسایی کنیم. "

روح‌الله عطاریان، مدیرعامل جدید مؤسسه آهنگ آتیه نیز با تشکر از اعتماد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای تصدی مسئولیت مدیرعاملی مؤسسه، گفت: "تغییر در رویکرد رسانه‌ای و تمرکز در بسترهای جدید و فضای مجازی در اولویت موسسه آتیه خواهد بود و به دلیل خیل عظیم مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی که اکثریت جامعه را در بر می‌گیرد باید برای فعالیت در بسترهای نوین اقدام کنیم. "

دکتر حسن‌خانلو در پایان از زحمات و تلاش‌های مازیار هوشمند، مدیرعامل سابق موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه قدردانی و برای روح‌الله عطاریان در تصدی این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر: 46446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =