همگرایی دولت و بخش خصوصی با شکل‌گیری جنبش تعاون

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان گفت: شکل‌گیری جنبش تعاون در کشور می‌تواند همگرایی بالایی در بین دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای مردمی کردن اقتصاد ایجاد کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پناهیان با اشاره به انگیزه بالای دولتمردان برای توسعه تعاون در کشور، گفت: اعتقاد به تعاون و مردمی کردن اقتصاد مهمترین ظرفیتی است که در این دولت توجه ویژه‌ای به آن می‌شود.

وی نگاه مجلس را نیز در حوزه تعاونی‌ها مثبت و راهگشا عنوان کرد و افزود: باید از این فرصت و نقش سازنده مجلس شورای اسلامی برای رفع قوانین زائد و تسهیل در فرآیندهای اداری بهره‌مند شد.

پناهیان با اشاره به سوابق درخشان معاون تعاون وزارتخانه در فعال‌ کردن مردم برای مسئولیت پذیری و شکوفایی اقتصادی گفت: تعاون بهترین فرصت و بستر برای تحول اقتصادی و کاهش آمار بیکاری است.

این استاد حوزه و دانشگاه، تعاونی‌ها را پایه تحول اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: اصل در مردمی کردن اقتصاد کشور، تکیه بر تعاونی‌ها باشد.

پناهیان ایجاد جنبش تعاون در کشور را ضروری عنوان کرد و گفت: در کنار فعال کردن تعاونی‌های راکد مدل‌های مختلف تعاونی در ذهن مردم باید ایجاد شود.

وی تعاون را زیرساخت سبک زندگی اسلامی دانست و اظهار داشت: کمک به معیشت مردم اصل تحول اقتصادی و اشتغالزایی در گام دوم انقلاب است.

کد خبر: 46428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =