مجمع انتخاباتی بسکتبال لغو شد

- دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای از تعویق انتخابات فدراسیون برای سومین بار و به دلیل شیوع ویروس کرونا (سویه اُمیکرون) خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین،  «منصور اردستانی» اظهار داشت: به دلیل بروز شرایط خاص بهداشتی و قرار گرفتن کشور در اوج دوره ششم کرونا (با سویه اُمیکرون)، ضرورت اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و حفظ سلامت افراد و نیز درخواست قابل توجهی از اعضای مجمع (بیش از یک سوم اعضا) این انتخابات لغو شد.

وی افزود: این لغو با هماهنگی‌ با وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت. همچنین زمان و مکان مجمع انتخاباتی با بهبود وضعیت بهداشتی و عادی شدن شرایط کرونایی و فراهم شدن شرایط مورد نیاز برای برگزاری حضوری مجمع، اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مجمع قرار بود فردا (چهارشنبه) در آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

پیش‌تر این مجمع انتخاباتی قرار بود طی ۲۶ دی و ششم بهمن ماه برگزار شود که به دلیل تایید صلاحیت نشدن یکی از نامزدهای مطرح لغو شده بود. همچنین دوره چهار ساله ریاست طباطبایی ۲۳ دی ماه پایان یافت.

نخستین مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم از دی ماه  با برگزاری انتخابات فدراسیون نابینایان، کوهنوردی، کبدی، تکواندو ، بوکس، شنا و اسکیت آغاز شد و از مجموع ۱۰ مجمع، انتخابات فدراسیون‌های بسکتبال برای سومین بار، ورزش دانش‌آموزی و تیراندازی برای یک بار لغو شد. حال انتخابات فدراسیون تیراندزای در ۳۰ بهمن و دانش‌آموزی در سوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

کد خبر: 46266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =